Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:31:28 GMT

«آچمز»کلید خورد/ آغاز تصویربرداری در پامنار

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۴۸۶۳

«آچمز»کلید خورد/ آغاز تصویربرداری در پامنار

تصویربرداری سریال تلویزیونی «آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان،‌ مهرداد خوشبخت که پیش از این مجموعه های تلویزیونی مختلفی از جمله « غیرعلنی»، « شهردقیانوس»،‌« فرستاده»،‌« گروه ویژه» و « گشت پلیس » را ساخته ،‌این بار بازیگران زیادی را برای بازی در مجموعه تلویزیونی «آچمز» مقابل دوربین خود برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر برداری این سریال در محله پامنار تهران کلید خورده است.

 

 

«هومن برق نورد»، «اميرحسين رستمي» ، «سيد مهرداد ضيايي» ، «مهران رجبي» ،« سارا خوئيني ها» ،« بيتا سحرخيز»  و « مهوش صبركن» از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

 

«آچمز» قرار است از آنتن شبکه سوم سیما پخش شود. طبق اعلام روابط عمومی شبکه سه سیما داستان این سریال به این شرح است: «مصيب تازه پس از چهل و پنج سال مي فهمد كه تنها فرزند خانواده نبوده است .او براي پيدا كردن گمشده ي ساليانِ دورِ مادرش ، راهي تهران مي شود اما خودش هم گمشده ي بزرگتري دارد: عزت و احترام! مصیب  مجبور است بين اين دو گمشده يكي را انتخاب كند و همين داستان هاي پيچيده اي برايش بوجود مي آورد كه او را تبديل به انساني ديگر مي كند.»

 

 

بنابراین گزارش دیگر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از : تهيه كننده :حسين آقاهرندي ،كارگردان: مهرداد خوشبخت ، طراح ونويسنده سعيد فرهادي، مجري طرح: سپيده پوركياني ، بازيگردان: هومن برق نورد ، مدير توليد: رضا نصيري نيا، مدير برنامه ريزي :سيد علي هاشمي ،طراح صحنه: امير زاغري، طراح لباس: نازنين توسلي، مدير تصويربرداري: بهنام كريمي ، صدابردار امير پرتو زاده ، طراح گريم :اميد گل زاده ، تدوين :محمدحسين غضنفري و  هاني گلشن فر ، طراح وتركيب صدا: آرش اسحاقي، منشي صحنه: ساناز فرهاني ، مدير تداركات حميدپريز ، ناظر كيفي توليد:حميد رضا شيروانيان، ناظر كيفي نگارش: امير رضاپوروزيري ،عكاس: مهسا طيب طاهر  و مشاوررسانه اي :ميلاد نجفي.

 

گفتنی است این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی حسين آقاهرندي در 30 قسمت 45 دقیقه ای محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روزنامه روز جهانی معلولان سبک زندگی اسلامی میرزا کوچک جنگلی بیرجند زکات نماز انقلاب اسلامی صادرات سریال شبکه سوم سیما شبکه سوم سیما هومن برق نورد امیرحسین رستمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و شهرداری در حال برگزاری است که قرار است برگزیدگان این دوره به سریال‌های صدا و سیما و فیلم‌های سینمایی معرفی شوند. این برنامه با حمایت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این برنامه پس از رایزنی و آغاز همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی و هنری منطقه ۹ شهرداری تهران آغاز شد. علاوه بر این، خانه مهرآباد مکان آموزشی لازم را برای این دوره از کلاس‌های بازیگری در اختیار دانش آموزان گذاشت و کانون فرهنگی تربیتی فجر هم محیط آموزشی خود را برای آموزش بازیگری خواهران آماده کرد.

در حقیقت ویژگی بارز این دوره از کلاس‌های بازیگری، اختصاص ۲ کلاس کاملا مجزا برای دختران و پسران بوده است تا همه دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس‌های دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش بازیگری تمرینات بدن و بیان را انجام دهند.

این دوره از آموزش بازیگری در حال برگزاری است و قرار است دور جدیدی از آن در آینده‌ نزدیک از طریق مدارس شهر تهران در سطحی وسیع‌تر برگزار شود.

بر اساس اظهارات مربیان آموزشی این دوره، قرار است با همکاری و معاونت مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان صدا و سیما، هنرجویان این دوره آموزشی در سریال‌های تلویزیونی که قرار است تولید شوند متناسب با سن و شخصیت‌های مورد نیاز به کار گرفته شوند.

برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی کد خبر 849342 منبع: مهر برچسب‌ها شهردارى تهران بازیگران سینما و تلویزیون ایران مدرسه و مدارس دانش آموز تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی