Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

این بازدید در خلال برگزاری سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه در تهران انجام شد که طی آن میهمانان و مسئولین خارجی با پتانسیل های عمرانی و فرصت های سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعاونی در ایران مال آشنا شدند.

این برنامه باحضور ۱۷۰ میهمان از ۲۵ کشور خارجی مانند چین، روسیه، هند، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، آرژانتین، بلژیک، کنیا، نیجریه، اردن، فلسطین، مالزی، ترکیه، ایتالیا، کانادا، فرانسه و لهستان برگزار شد و نمایندگان سازمان FAQ ،سازمان بین المللی کار ILO ،برنامه پیشرفت و توسعه سازمان ملل متحد UNDP و سازمان FAO نیز درآن شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی بازار بزرگ ایران در این باره گفت: این مجموعه به عنوان یک پروژه ایرانی جزء ۵ مال بزرگ دنیاست و مصداق بارزی از اقتصاد مقاومتی است به طوریکه غالب بخش های اصلی آن در شرایط تحریم اقتصادی ساخته شده است .

دکتر جمشید اثنی عشری با اشاره به ظرفیت های بسیار بزرگ پروژه ایران مال افزود: ایران مال یک محصول تمام ایرانی برای تمام ایرانیان و بازار ۴۰۰ میلیونی کشور های همسایه است و از این حیث برای سرمایه گذاران خارجی نیز جذابیت دارد.

وی نکته قابل توجه در این پروژه را وسعت بخش های فرهنگی و گردشگری آن دانست و افزود: ۷۰ درصد ایران مال غیر تجاری بوده و شامل بخش های فرهنگی ، گردشگری ،ورزشی ، اقامتی و… است.

وی گفت :رویداد امروز نقطه پیوند بین بخش خصوصی و تعاونی بود و بازدید کنندگان در این مراسم از فرایند ساخت و دیدن بخش های مختلف این پروژه شگفت زده شده اند .

دکتر اثنی عشری گفت: اعضای تعاونی کشور ها در این بازدید ضمن آگاهی از ظرفیت های مختلف مجموعه، از مشارکت در بهره برداری از پروژه استقبال کردند .

نماینده کشور لهستان در حاشیه این بازدید گفت:من به دلیل نوع حرفه ام از بازار ها و مال های مختلف در کشور های آمریکا، فرانسه، آلمان، چین و… بازدید داشتم و به جرات می توانم بگویم که این پروژه یکی از زیباترین آنهاست و به نظر بنده می تواند گزینه بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذاری در ایران باشد.

خانم دکتر “چیوگیم سیقا” مدیرکل اتحادیه تعاون آسیا-اقیانوسیه هم از اجرای پروژه های بزرگی چون ایران مال در ایران ابراز شگفتی کرده و افزود: این پروژه عظیم می تواند مکان مناسبی برای گردهم آمدن شرکت های ایرانی و بین المللی و نقطه ای برای مبادلات و تجربیات باشد و این موضوع قابل بررسی است.

منبع: وانا

کلیدواژه: ایران مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • رییسی : برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در پیشرفت سریلانکا آمادگی داریم
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری