Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، قدرت الله سلیمانی‌فر، رییس انجمن سینمای جوانان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 13 آذرماه اظهار کرد: پس از وقفه ای کوتاه، این جشنواره در استان کهگیلویه و بویراحمد از ١٢ تا ١٤ آذرماه ١٣٩٧ به مدت سه روز در شهر یاسوج برگزار می‌شود .
وی افزود: در این جشنواره ٨ باکس از آثار منتخب جشنواره در قالب ٤٤ فیلم کوتاه یا موضوع داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن در سالن سینما هنر شهر یاسوج به همت معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان استان اکران می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس انجمن سینمای جوانان استان و مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شروع سانس‌ها از ساعت سه بعد از ظهر خواهد بود و حضور برای غلاقمندان آزاد و رایگان است .
سلیمانی‌فر اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این جشنواره، نشست‌های تخصصی سینما با حضور شخصیت‌های هنری نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی اکران فیلم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند