Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی همایش، افتتاحیه هفتمین همایش «۱۰ روز با عکاسان ایران» با حضور عکاسان و هنرمندان ساعت ۱۷ چهارشنبه ۱۴ آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

هفتمین دوره همایش «۱۰ روز با عکاسان ایران» در بخش های نمایشگاهی، نشست های تخصصی، سخنرانی، به سوی نگاه شخصی، کارگاه و در جستجوی راهی نو برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«در جستجوی راهی نو» و نمایشگاه آثار دانشجویان از برنامه های جدید همایش است که در این دوره برای نخستین بار برگزار می شود.

انجمن عکاسان ایران با مشارکت انجمن های تخصصی عکاسی هفتمین همایش «۱۰ روز با عکاسان ایران» را ۱۴ تا ۲۳ آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می کند.

کد خبر 4475758 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران رویداد 10 روز با عکاسان سیف الله صمدیان عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح توانمندی های استان آستاراخان در همایش بین المللی روسیه

تین نیوز

‍اخیرا استاندار استان آستاراخان، ایگور بابوشکین، در همایش بین المللی روسیه که در محل نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد ملی مسکو موسوم به ودنخا، برگزار شد و در آن استانداران روسیه و مناطق خودمختار حضور داشتند، به تشریح آخرین وضعیت توانمندی ها و دستاوردهای این استان پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل، اهم موارد مطرح شده حوزه ترانزیت به شرح ذیل است:

1. استان آستراخان نقش کلیدی کریدور بین المللی حمل و نقل «شمال جنوب» را ایفاء می نماید. کالاها از روسیه، بلاروس، ایران، عراق، هند، امارات متحده عربی و سایر کشورها از طریق بنادر آستراخان ترانزیت و ارسال می گردند.

2. در سال 2023 نزدیک به 4 میلیون تن محموله از بنادر دریایی واقع در آستاراخان بارگیری و تخلیه گردیده است که نشانه همکاری فعال این استان با همه کشورهای حوزه دریای خزر به ویژه با جمهوری اسلامی ایران است.

3. استان آستاراخان به مرکز کشتی سازی خزر تبدیل گردیده است. کارخانجات کشتی سازی استان سفارشات کشورهای حوزه خزر را انجام می دهند.

4. ساخت کشتی های کانتینربر در منطقه جنوبی روسیه و از جمله ترمینال های جدید بارگیری و تخلیه روغن و غلات در دستورکار قرار گرفته است.

5. به دستور رئیس جمهوری فدراسیون روسیه، عملیات لایروبی کانال کشتیرانی جهت عبور کشتی ها با ظرفیت بالا در حال انجام است. این کانال تنها مسیر اتصال آب های داخلی روسیه به دریای خزر می باشد.

6. همچنین به گفته وی ایجاد مرکز لجستیک ترکمنستان در منطقه ویژه اقتصادی بندری آستاراخان و نیز موضوع ایجاد خط رو - رو بین بنادر استان آستاراخان و ترکمن باشی(ترکمنستان) که از سال 2014 در دستور کار طرفین قرار دارد، مجددا مورد توافق قرار گرفته است.

مهمترین مزیت اقتصادی استان آستاراخان، قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال جنوب می باشد که پس از جنگ روسیه با اوکراین و محدود شدن راه های دسترسی این کشور، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و عملا دسترسی و صادرات روسیه به خلیج فارس، هند و دریاهای آزاد را از طریق ایران میسر می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • تشریح توانمندی های استان آستاراخان در همایش بین المللی روسیه