Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:51:22 GMT

تیم دوچرخه‌سواری جاده همچنان بدون سرمربی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۵۷۰۳

تیم دوچرخه‌سواری جاده همچنان بدون سرمربی

فدراسیون دوچرخه سواری چند روز پیش مذاکره ای با یک گزینه دیگر برای هدایت تیم ملی جاده داشت اما به نظر نمی رسد توافقی در کار باشد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری پس از اینکه نتایج ضعیفی در بازی های آسیایی۲۰۱۸ گرفت، کادرفنی تیم های ملی خود را برکنار کرد. با وجود اینکه سه ماه از پایان بازی های آسیایی گذشته اما هنوز تیم ملی جاده ایران بدون سرمربی است و تا زمانی هم که سرمربی مشخص نباشد، برنامه های تیم هم بلاتکلیف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون ابتدا قادر میزبانی را به عنوان گزینه معرفی کرد اما میزبانی اعلام کرد نمی‌تواند هدایت تیم ملی جاده را بپذیرد. پس از میزبانی، مجید ناصری به عنوان گزینه جدی دیگر مطرح شد و حتی در این میان مدیر تیمهای ملی چند روز پیش صحبت هایی با او انجام داد اما به نظر می رسد فدراسیون با این مربی هم به توافق نرسد و باید به دنبال گزینه دیگری باشد.

مجید ناصری در گفتگو با ایسنا در باره ی شرایطی که برای پذیرش سمت سرمربیگری تیم ملی دوچرخه سواری جاده ایران دارد، بیان کرد: زیر ساختها باید درست شود. سالها پیش به این امید که زیر ساختها درست شود و برنامه ها طولانی مدت باشد، آمدم اما این طور نشد و سیاست فدراسیون هنوز هم تغییری نکرده و هنوز هم دومانده به یک رویداد کادرفنی انتخاب و اردو ی تیم ملی تشکیل می شود. متاسفانه در دوره های گذشته به وعده‌ها وفا نشد بنابراین سخت می توان اعتماد کرد. اگر بستر مناسب فراهم شود، زیر ساختها را اصلاح کنند و برنامه دراز مدت داشته باشیم می توان کار کرد.

ناصری در پاسخ به این پرسش که مسائل مالی چقدر برای او اهمیت دارد، : این اولویت بعدی است. البته فدراسیون هنوز تعهداتی از گذشته دارد که باید تکلیف آن مشخص شود. پاداش مربی به من پرداخت نشد و وضعیت سابقه بیمه من نامشخص است.

او در پاسخ به این پرسش که وقتی سرمربی تیم جاده بود در تصمیماتش کسی دخالت می کرد، گفت: خوشبختانه من کارهایم را مستقیم انجام می دادم و به کسی اجازه دخالت ندادم اما همکاری ضعیف بود و اینکه عنوان کردم زیرساختها باید درست شود یکی، همین بحث همکاری است. اگر زیرساختها درست شود آن موقع می توانیم مذاکره  کنیم در غیر این صورت با این وضع موجود همکاری منتفی است. در هر حال امیدوارم کاری انجام دهیم که دوچرخه سواری از این وضعیت بحرانی خارج شود. همین که دوچرخه سواری از بازی های آسیایی دست خالی بازگشت نشان می‌دهد باید جدی‌تر به وضعیت آن رسیدگی کرد.

 ناصری همچنین از حضور در سمینار اتحادیه جهانی دوچرخه سواری خبر داد و گفت: سمیناری برای تورهای جهانی در پیش دارم و در فصل جدید در مسابقات سطح بالاتری حضور خواهم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی دوچرخه سواری جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: مشهد یکی از شهرهای پیشگام در حوزه حمل‌ونقل هوشمند است، از این رو ما نیازمند به‌روز رسانی و توسعه زیرساخت‌های این نوع از حمل‌ونقل در مشهد هستیم.

قاسم طاهری با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر مشهد در حمل‌ونقل عمومی و در حوزه پارکینگ شهری و دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با چالش‌هایی روبه‌رو است.

وی افزود: در این رویداد نیازهای خود را به صنعتگران ارائه می‌دهیم تا برای برطرف کردن آن چاره‌اندیشی شود، برای مثال یکی از مسائل ما در حوزه پارکینگ شهری مسئله پلاک‌خوانی هوشمند خودروهای پارک شده در حواشی معابر است و

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: یکی دیگر از نیازهای ما در بخش دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی بحث طراحی و ساخت قفل هوشمند است.

طاهری اضافه کرد: همچنین از صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برای ساخت و طراحی سیستم سخت کار تعویض دنده و طراحی سیستم ترمز دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی مستقر در مشهد مقدس استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 749931

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد