Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: سرانه تخت های بیمارستانی استان با احداث بیمارستان 700 تختخوابی قزوین و دیگر مراکز درمانی در حال ساخت به 2 برابر وضعیت فعلی افزایش می یابد.

علی فرخزاد روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان 700 تختخوابی در حال احداث قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تحویل این طرح بیمارستانی بزرگ به پیمانکار جدید و ملی، ساخت آن سرعت پیدا می کند و پیش بینی می شود ظرف کمتر از پنج سال مورد بهره برداری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول گفت: با ساخت این بیمارستان با 8.2 هکتار مساحت و نزدیک به 70 هزار متر مربع زیربنا و همچنین دیگر مراکز درمانی سرانه تخت بیمارستانی استان قزوین را از 1.3 تخت به بیش از .5 2 تخت افزایش می یابد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین همچنین خبر داد: در ساخت این بیمارستان سبک معماری ایرانی-اسلامی مورد استفاده قرار می گیرد.
وی یادآور شد: در ساخت این بیمارستان ضوابط پدافندی کاملا رعایت شده و به لحاظ دسترسی نیز از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.
فرخزاد به دیگر طرح های درمانی در حال احداث در استان قزوین اشاره کرد و گفت: بیمارستان 70 تختخوابی الوند و بیمارستان 160 تختخوابی مهرگان از جمله این طرح ها به شمار می روند که ساخت آنها نیازهای درمانی شهروندان ساکن در شهرهای اطراف مرکز استان را برطرف می کند.
6104*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان بيمارستان 700 تختخوابي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت دوگنبدان ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات آن خریداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از بیمارستان نفت گچساران اظهار داشت: بارقه‌های امیدی برای تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز درمانی که قریب به 17 سال از عملیات اجرایی آن می گذرد در دولت سیزدهم شکل گرفت و هم اینک به پیشرفت چشمگیری در حال ساخت است.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران در سال 1386 در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیک های تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

احمدزاده تصریح کرد: این طرح درمانی در زمینی به وسعت 11 هزار مترمربع در حال ساخت است و به دلیل برخی مشکلات عملیات ساخت این مرکز درمانی چندین سال متوقف و عملیات تکمیل این طرح اوایل مرداد امسال دوباره از سر گرفته شد.

وی بیان کرد با توجه به افزایش جمعیت سرویس گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین جهت رفع مشکلات خدمات گیرندگان در تلاش هستیم این مرکز درمانی اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران سال ها چشم انتظار راه‌اندازی این مرکز درمانی هستند.

به گفته احمدزاده موقعیت این بیمارستان به گونه‌ای است که با راه‌اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی آن منتفع می‌شوند و 940 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان شهدای نفت گچساران در دولت سیزدهم اختصاص داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟