Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق فولاد خوزستان اعتقاد دارد که باید در خوزستان از افشین قطبی حمایت شود.

طرفداری- سیروس پورموسوی، در مورد حضور افشین قطبی در فولاد خوزستان گفت:

افشین قطبی جزو مربیان خوب فوتبال ایران است اما او به تنهایی نمی‌تواند در فولاد موفق شود، قطبی نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد. در شروع کار دیدیم حمایت خوبی صورت گرفته و امیدوار هستیم که در روزهای سخت هم پشتیبان کادر فنی باشد و با یک نتیجه بد، پشت سرمربی را خالی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای موفقیت نیاز به همدلی است.  

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه آیا او اعتقاد دارد باشگاه از کادر فنی حمایت نمی‌کند، عنوان کرد:

این مسئله در مورد من صدق می‌کرد، متأسفانه با یک باخت خارج از خانه عزل شدم در بسیاری از تیم‌ها می‌بینیم مربیان چهار پنج باخت پشت سر هم کسب می‌کنند اما باز هم حمایت می‌شوند. باید از تیم تا زمانی که در مسیر اصلی خود قرار بگیرد حمایت کنند و در یک مقطع کوتاه نمی‌توان به اهدافی که در ذهن وجود دارد دست یافت.

سرمربی سابق فولاد در رابطه با اینکه آیا از فصل قبل طلبکار هستند، گفت:

تقریبا قرارداد فصل قبل را با ما تسویه کردند اما در مورد امسال هنوز طلبکاریم، بعد از جدایی جلسه‌ای گذاشتیم و بخشی از مبلغ قراردادمان را کسر کردیم تا به باشگاه کمک کنیم روی یک مبلغ به توافق رسیدیم، اما تا به امروز که حدود سه ماه گذشته، نه من و  نه دستیارانم پولمان را دریافت نکردیم. بین اعضای هیأت مدیره دو دستگی وجود دارد، هیأت مدیره برای پرداخت پول بر سر مبلغی با من توافق کرده‌ است، اما پرداخت پول برعهده مدیریت است که این اتفاق نیفتاده است. 

پورموسوی در رابطه با وضعیت استقلال خوزستان خاطرنشان کرد:

استقلال خوزستان تنها است، ۶ امتیاز از این تیم کسر شده و مشکلات زیادی وجود دارد، باید زیر پر و بال این تیم را بگیرند تا این فصل را پشت سر بگذارند وگرنه کار بسیار سخت خواهد شد. 

وی در مورد اظهارنظر داریوش یزدی در مورد اینکه او گفته بود پورموسوی علاقه زیادی به حضور به عنوان سرمربی استقلال داشته است، گفت:‌

مصاحبه یزدی را خوانده‌ام اما فعلا قصد ندارم به او جواب بدهم، قطعا مربی‌ای که به یک تیم می‌رود، علاقه داشته که در آنجا حضور پیدا کند، مگر می‌شود بدون علاقه جایی رفت،‌ فعلا پاسخی به او نمی‌دهم تا در یک زمان مناسب به او جواب بدهم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی تأکید کرد

به گزارش صدای ایران، وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما بر حمایت همه جانبه خود از اسرائیل تأکید می‌کنیم و مشارکت ما در دفاع از اسرائیل در برابر حمله ایران، ای موضوع را ثابت کرده است.»

وزارت امور خارجه آمریکا همچنین خشونت و حملات شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد و افزود: «اسرائیل» برای توقف جنایات این حملات، اقدامات لازم را انجام نداده است.

وزارتخانه یادشده در ادعای تکراری خود درباره آتش بس غزه تأکید کرد: «ما همچنان در تلاش برای دست‌یابی به توافقی برای آزادی اسرای اسرائیلی هستیم که منجر به آتش‌بس فوری در غزه شود.»


دیگر خبرها

  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • آمریکا بر حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی تأکید کرد
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • راهنمای خرید سرور های اچ پی مناسب برای سازمان و ارگانها
  • تازه‌ترین سروده افشین علا در حمایت از وعده صادق
  • برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید