Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات امنای مسجد انصارالحسین (ع) گفت: کلاس‌های متنوعی در مهد قرآن شکوفه‌های یاس این مسجد برگزار می‌شود که کلاس حفظ قرآن با سبکی نو و آموزش آموزه‌های دینی شعر و قصه، از جمله آن ها است.

«علی هوشمند» عضو هیات امنای مسجد انصارالحسین(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد انصارالحسین(ع) محوری ترین مسجد در محله نیروی هوایی تهران است، گفت: رویکرد ما در مدیریت این مسجد، بسنده نکردن به انجام فعالیت های عبادی و برگزاری فعالیت های فرهنگی و اعتقادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مسجد انصارالحسین(ع) همه روزه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و علمی برای جذب همه گروه های مردم برگزار می کند زیرا معتقدیم وظیفه ما اولا استمرار حضور نیروها و افراد متدین، انقلابی و ولایی در این مسجد، و ثانیا جذب قشر خاکستری است.

 

این عضو هیات امنای مسجد انصارالحسین(ع) خاطرنشان کرد: ما برای تحقق این موضوع، میزان مشارکت نوجوانان و جوانان دختر و پسر را در برنامه ریزی های این مسجد افزایش داده ایم.

 

وی اضافه کرد: مسجد انصارالحسین(ع) جزو مساجدی است که در سال های پیش و پس از انقلاب اسلامی همیشه زمینه فعالیت خواهران را فراهم کرده است و این موضوع در سال های اخیر افزایش یافته است.

 

هوشمند گفت: واحد خواهران و پایگاه بسیج خواهران مسجد انصارالحسین(ع) «مهد قرآن شکوفه های یاس» را با هدف برگزاری کلاس های جذاب و زیبا در حوزه های قرآنی برگزار راه اندازی کرده است.

 

وی افزود: کلاس های مختلف مهد قرآن شکوفه های یاس مسجد انصارالحسین(ع) با استقبال خوبی از سوی نونهالان و کودکان و خانواده های آنان روبرو شده است.

 

این عضو هیات امنای مسجد انصارالحسین(ع) خاطرنشان کرد: کلاس های متنوعی در مهد قرآن شکوفه های یاس این مسجد برگزار می شود که کلاس حفظ قرآن با سبکی نو، آموزه های دینی شعر و قصه، از جمله آنها است.

 

وی گفت: آموزش زبان انگیسی، کاردستی و سفال و برگزاری بازی های شاد، متنوع و آموزنده، از برنامه های دیگر مهد قرآن شکوفه های یاس مسجد انصارالحسین(ع) است.

 

یادآور می شود، مسجد انصارالحسین(ع) در تهران، خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیروی هوایی، واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس حوزه هنری روز جهانی معلولان شیراز میرزا کوچک جنگلی بیرجند اردبیل مسجد روزنامه شهردار تهران مهد قرآن نونهالان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شب گذشته گوینده بخش خبری ۲۰ سیمای مرکز آذربایجان غربی روز معلم را به معلم کلاس اول خود تبریک گفت.

خانم فاطمه سلطانی در آغاز بخش خبری ۲۰ سیما   روز معلم را به خانم اورشاد  آموزگار   کلاس اول خود در دبستان آزادگان و تمامی معلمان صبور و تلاشگر تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در تقویم رسمی کشور به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • اردبیل| پای کلاس درس معلمانی که عشق را تفسیر می‌کنند