Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به حضور گروه جهادی شهید امینی دانشگاه بیرجند در تابستان برای انجام کارهای عام المنفعه در روستای فیروز آباد گفت: با انجام نیازسنجی و علاقه بانوان، اشتغال زنان روستایی در دستور کار این گروه جهادی قرار گرفت. ابوذر صلاحی، افزود: طبق مذاکرات دانشجویان با استاندار سابق، هزینه خرید دستگاههای حوله بافی را استانداری و راه اندازی کارگاه حوله بافی را نیز دانشجویان گروه جهادی بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با پیگیری دانشجویان دوره آموزشی از سوی مربیان برای بانوان این روستا برگزار و سرانجام  6 دستگاه با مواد اولیه لازم برای اشتغالزایی 6 خانوار به روستای فیروزآباد ارسال شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان، با اشاره به کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهاجرت مردم از روستاها با ایجاد زمینه اشتغال گفت: در خصوص رفع دغدغه بازار فروش محصولات تولیدی نیز، دانشجویان فروش مرحله اول حوله ها را بر عهده گرفته اند و در حال رایزنی برای پیدا کردن بازار فروش ثابتی در محل بازارچه‌های صنایع دستی استان هستند.

روستای فیروزآباد در فاصله حدود 60 کیلومتری از مرکز نهبندان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دانشگاه بیرجند خراسان جنوبی بسیج دانشجویی حوله بافی اهدا روستای فیروزآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خیر نیکو کار عیسی اکرامی برای احسان مرحوم رضا قهرمانی داماد این خانواده ، یک دستگاه سروفیوژ برای  استفاده در آزمایشگاه ، یک دستگاه فتوتراپی جهت استفاده در بخش نوزادان و یک دستگاه تورنیکت جهت استفاده در اتاق عمل بیمارستان  مهر امام علی تکاب به این بیمارستان اهدا کرد.

 برای تهیه تجهیزات اهدایی این خیر تکابی  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه  شده است.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون