Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا ازهرمزگان، ایرج حیدری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در نشست ویژه بررسی مسائل و مشکلات مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان هرمزگان که در روز دوشنبه ۱۲ آذرماه برگزار شد، جهت تسریع در روند جذب سرمایه‌گذاری‌ها، اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری متولی اصلی تسریع در روند جذب فعالیت‌های سرمایه گذاری در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری این مرکز باید از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و منابع مالی برای تسریع در جذب روند سرمایه گذاری‌ها در استان پشتیبانی و تقویت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان برای تسریع در روند جذب سرمایه گذاری‌ها در استان و تقویت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری مسئولیت مهم و سنگینی دارد و در این زمینه باید پاسخگو باشد.
حیدری تصریح کرد: در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یک روند سیستمی مشخص برای ارائه خدمات مورد نیاز به سرمایه‌گذاران طراحی و فعال شود تا روند صدور مجوز‌های مورد نیاز فعالان بخش سرمایه گذاری به کمترین زمان ممکن کاهش یابد.
وی گفت: با مدیران دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر سرمایه گذاری اگر نماینده تام الاختیار، پاسخگو و متخصص آن‌ها در مرکز خدمات سرمایه گذاری برای ارائه خدمت به سرمایه گذاران مستقر نباشد برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: پاسخ به استعلامات طرح‌های سرمایه گذاری نباید مبهم باشد و دستگاه‌های اجرایی باید نظر صریح خود را در خصوص استعلامات طرح‌های سرمایه گذاری بدون فوت وقت به مرکز خدمات سرمایه گذاری اعلام کنند.
حیدری با تاکید بر حذف استعلامات غیر ضروری در خصوص طرح‌های سرمایه گذاری، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی از انجام استعلامات زائد در خصوص طرح‌های سرمایه گذاری خودداری کنند تا روند جذب سرمایه گذاری سرعت پذیرد.
ایم مقام مسئول تصریح کرد: رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هر گونه ایرادی در راستای ارائه خدمات مطلوب به سرمایه گذاران در این مرکز وجود دارد احصاء و به اداره کل امور اقتصادی و دارایی جهت رفع آن‌ها منعکس کند.
وی گفت: طرح‌های سرمایه گذاری با سرعت مناسب در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری ثبت و مجوز‌های مورد نیاز آن‌ها از طریق دستگاه‌های متولی پیگیری گردد و در صورت کوتاهی دستگاهی در پاسخ به استعلامات این موضوع منعکس گردد تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در پایان گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان باید در جذب سرمایه گذاری، صدور سریع مجوز‌های مورد نیاز سرمایه گذاران و تسریع در جذب سرمایه گذاری به گونه‌ای عمل کند که در سطح کشور نمونه گردد و تحقق این مهم مطالبه‌ای جدی از مدیرکل اقتصاد و امور دارایی استان و سایر مدیران دست اندر کار در مرکز خدمات سرمایه گذاری می‌باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان، گفت: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب آوری مردم کاهش یافته است.

محمد خانچی در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب‌آوری مردم کاهش یافته است. بنابراین برای اجرای طرح فیبر نوری، با هماهنگی بین دستگاهی جلساتی با اداره فاضلاب برگزار شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  جهش خوبی در آسفالت و تزریق نقدینگی به شهرداری و دهیاری‌ها داشته‌ایم و شاهد نهضت عظیم آسفالت در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه فیبر نوری باید با زمانبندی خوب اجرا شود تا در ذهن مردم خاطره بدی ایجاد نکند. از شرکت‌های زیرساختی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک اپراتورها، فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی کوتاه خدمات لازم ارایه شود. این پروژه یکی از خدمات زیربنایی دولت است که در ایجاد فرصت‌های اشتغال و خدمات‌رسانی حائز اهمیت است.

خانچی با اشاره به لزوم حل مشکل آنتن‌دهی در شهرهای کوهستانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت راهیان نور و اربعین همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم که مسیرها در آنتن‌دهی مشکل دارند که انتظار داریم رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • مواد توهم‌زا موجب تسریع در روند مرگ سلولی می‌شود
  • مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند/ تسریع در روند مرگ سلولی