Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال شهرداری ارومیه در یازدهمین هفته لیگ برتر والیبال میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان است. ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه در یازدهمین هفته لیگ برتر والیبال میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان است. این بازی روز چهارشنبه چهاردهم آذرماه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری تا به اینجای کار با یک بازی کمتر و یک برد و 8 باخت و 6 امتیاز در جایگاه دوازدهمی لیگ برتر قرار دارد. تیم سیرجانی هم با 4 برد و 5 باخت با 13 امتیاز در رده نهمی قرار دارد.

تیم شهرداری ورامین با 25 امتیاز و تیم‌های پیکان تهران و پیام مشهد نیز به ترتیب با 22 و 19 امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های نخست، دوم و سوم جدول لیگ برتر قرار دارند.

بهروز جعفری به عنوان داور نخست و  مهرداد شوشتری به عنوان داور دوم قضاوت دیدار شهرداری ارومیه و عقاب نهاجا را بر عهده دارند.

در دیگر بازی‌های این هفته سایپای تهران با شهرداری تبریز، شهروند اراک با دورنای ارومیه، شهرداری ورامین با شهرداری گنبد، پیام خراسان با پیکان تهران با هم مصاف می‌دهند.

انتهای پیام/ش

R41361/P1377/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،روند عملیات اجرایی ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه به مساحت بیش از ۱۰۰۰ مترمربع و با پیش‌بینی ظرفیت اسمی ۱۰۰ نفر همچنان ادامه دارد .

گرمخانه شهرداری ارومیه با هدف ساماندهی افراد بی پناه طراحی شده و هم‌اینک با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۸ درصد در مرحله اجرای‌ نمای ساختمان قرار دارد.

برای ساخت این پروژه در محل جاده سرو  که از سوی معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه انجام می‌گیرد تاکنون در حدود  ۴۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران