Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد معتمدی، خواننده مشهور موسیقی سنتی کشورمان با انتشار مطلبی از یکی از فرهنگ های غلط اجتماعی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد معتمدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از اهدای تاج گل های چند صد میلیونی برای اعلام تبریک انتقاد کرد.

وی با انتشار تصاویری از اهدای تاج گل برای افتتاح یک مجتمع تجاری نوشت: امروز در مسیر رفتن به آموزشگاه با صحنه ای برخورد کردم که مرا به فکر فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح یک واحد تجاری که من هم پیشاپیش برایش آرزوی رونق و برکت دارم. تعداد زیادی از دوستان و آشنایان برای صاحب آن فروشگاه بیش از پنجاه عدد تاج گل آورده بودند که قیمت هرکدام حدود دو میلیون یا بیشتر برآورد می شود که با یک حساب سرانگشتی بیش از صدمیلیون تومان تاج گل در پیاده رو چیده شده بود که قطعا امشب و یا کمی دیرتر همه شان دور ریخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این میان یک شرکت دسته گلی ماندگار، زیبا و عالی هدیه آورده بود، نوشت:  هدیه ای نقدی برای موسسه درمانی کودکان محک و به ازای آن یک بنر که نماد آن کمک نقدی است. قطعا از نگاه بنده و همه شما این هدیه از صد تاج گل ماندگارتر و آسمانی تر است. همه با هم به فرهنگ سازی برای اینگونه هدایا کمک کنیم تا برای مناسبت های مختلف گل هایی همیشه شاداب و آسمانی به دوستانمان هدیه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر گفت: حاجیه خانم صغری نظری مادر شهید والامقام شمس اله یوسفی لسبو به علت کهولت سن در 84 سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری به دیدار حق شتافت.
صابر سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید امروز با حضورمردم قدرشناس رحیم آباد تشییع و در زادگاهش روستای لسبو منطقه اشکورات رحیم آباد در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید شمس اله یوسفی لسبو سال 65 در جریان عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است