Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه برگزاری یادمان‎ها و بزرگداشت شهدا در حرم مطهر رضوی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، بیان کرد: دشمنان این نظام مقدس در جریان تهاجم فرهنگی تمام اصول و ارزش‌های انقلاب را نشانه رفته‌اند، لذا راه مقابله با مکر و حیله آن‌ها ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، شهادت و ایستادگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر این اساس در طول سال از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مراسم‌های متعددی در راستای بزرگداشت شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم «علی‌اکبر زوار» در حرم مطهر رضوی گفت: شهید علی‌اکبر زوار 39 ساله از نیروهای ایرانی لشکر فاطمیون بود که اولین بار 16 شهریور 94 با رزمندگان فاطمیون به سوریه رفت و پس از گذشت سه ماه در تدمر سوریه منطقه «دکل» به شهادت رسید و مفقود شد.
حسینی ادامه داد: پیکر مطهر این شهید بزرگوار در اسفند همان سال تفحص و پس از چند ماه شناسایی شد و به آغوش خانواده بازگشت.
وی اعلام کرد: دومین سالگرد این شهید عزیز، پنج‌شنبه، 15 آذرماه، ساعت 17:30 در پایگاه زیارت شهید هاشمی‌نژاد واقع در صحن جامع رضوی برگزار خواهد شد.
مهناز امیریان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بزرگداشت دومین سالگرد شهید مدافع حرم حرم رضوی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت