Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معصومی، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور 40 واحد تولیدی از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، تهران، قزوین، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، گیلان و زنجان برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات مختلفی از جمله لوازم خانگی، لوستر، فرش ماشینی و تابلو فرش، تجهیزات آشپزخانه، صنایع چوبی و دکوراسیون و تزئینات داخلی منزل عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی اردبیل هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولید کنندگان و ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کننده گان عنوان کرد.

این نمایشگاه تا 16 آذرماه  از ساعت 15الی 21جهت بازدید هم استانی ها دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ح

حضور 10 استان در نمایشگاه بین المللی اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد