Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- از سري رقابت هاي بسکتبال nba، تيم هاي مينسوتا تيمبرولوز و هيوستون راکتس به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 103-91 به سود مينسوتا به پايان رسيد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، کوارتر نخست اين ديدار، محل نمايش نزديک دو تيم بود، به گونه اي که هر دو تيم فشار دفاعي مناسبي را بر روي يکديگر ايجاد مي کردند و در حملات هم تا حدودي موفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين کوارتر با نتيجه 24-24 به پايان رسيد. در کوارتر دوم، فشار دفاعي مناسب از سوي هيوستون، در کنار درخشش جيمز هاردن در فاز هجومي، سبب شد که شاگردان مايک دي آنتوني با نتيجه 38-24 پيروز اين کوارتر شوند.
با شروع کوارتر سوم ورق برگشت! مينسوتا با درخشش کارل آنتوني تاونز و استفاده از دفاع بي برنامه هيوستون موفق شد با نتيجه 38-20 اين کوارتر را به سود خو به پايان برساند. در کوارتر چهارم هم مينسوتا به خوبي توانست بازيکنان هجومي هيوستون را مهار کند و در طرف مقابل حملات خود را به خوبي به سرانجام برساند. اين کوارتر با نتيجه 17-9 به سود مينسوتا به پايان رسيد. جيمز هاردن با کسب 29 امتياز، 4 ريباند و 8 پاس منجر به گل، ستاره ميدان بود امانتوانست از شکست تيمش جلوگيري کند. کارل آنتوني تاونز هم با کسب 24 امتياز، 11 ريباند و 3 پاس منجر به گل در زمين مينسوتا ستاره بود.

لس آنجلس کليپرز يک پيروزي شيرين را در خانه نيواورلينز پليکانز کسب کرد. لس آنجلس کليپرز بازي را قدرتمند آغاز کرد. درخشش توبياس هريس و گاليناري، نتيجه کوارتر نخست را 29-36 به نفغ کليپرزي ها کرد. در کوارتر دوم نيز تيم برتر کليپرز بود. بازي تيمي خوب از تيم ميهمان که در راس آن لو ويليامز و هرل قرار داشتند، باعث شد تا اين کوارتر با نتيجه 36-41 به سود کليپرز خاتمه يابد.
با شروع نيمه دوم، پليکانز بهتر عمل کرد. درخشش رندل و هاليدي، نتيجه کوارتر سوم را 32-24 به نفع پليکانز تمام کرد. در کوارتر چهارم نيز بازي بسيار نزديک دنبال شد. هاليدي در يک سمت و ويليامز در طرف ديگر، باعث جذابيت اين کوارتر شدند. با وجود پيروزي 29-28 نيواورلينز پليکانز در اين کوارتر، در پايان آن ها با نتيجه 126-129 از حريف خود شکست خوردند.

در چارچوب رقابت هاي بسکتبال حرفه اي آمريکا، NBA، دو تيم تورنتو رپترز و دنور ناگتس به مصاف هم رفتند که اين بازي با نتيجه 106بر 103 به سود دنور به پايان رسيد. در کوارتر اول اين ديدار دنور با نتيجه 27 بر 24 توانست از حريف خود پيشي بگيرد و 3 امتياز پيش بيافتد. دنور اين برتري خود را در کوارتر دوم نيز افزايش داد و موفق شد که با نتيجه 32 بر 23 اين بازي  را با اختلاف 9 امتياز ببرد و در مجموع 59 بر 47 از حريف خود پيش باشد.
کوارتر سوم بازي با بازي بهتر تورنتو همراه بود و آن ها موفق شدند که با نتيجه 31 بر 27 پيروز شوند و نتيجه 86-78 به سود دنور شود. کوارتر چهارم نيز با نتيجه 25 بر 20 به سود تورنتو به پايان رسيد اما در مجموع دنور با نتيجه 106 بر 103 پيروز اين ميدان شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هيوستون مينسوتا هاردن لس آنجلس کليپرز نيواورلينز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و ۲ تیم در تعداد پیروزی ها یک بر یک شدند.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول، سوم و چهارم را به ترتیب با  ۲۳ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۰ و  ۲۸ بر ۱۸  پیروز شد و فقط کوارتر دوم را با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ به الریاضی واگذار کرد.

 فینال سوم  این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا