Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رسانه رسمی چین امروز (سه‌شنبه) گزارش داد که وزیر خارجه کره شمالی در روزهای آتی برای انجام یک سفر دو روزه به پکن سفر خواهد کرد.

روزنامه خلق چین در توییتی به نقل از وزارت خارجه این کشور نوشت که وزیر خارجه کره شمالی به دعوت وانگ یی، همتای چینی خود از روز سه شنبه تا شنبه هفته آینده در پکن حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ری یونگ هو، وزیر خارجه کره شمالی علاوه بر چین در ویتنام و به احتمال زیاد در سوریه نیز حضور داشته است.

وزیر خارجه کره شمالی جمعه گذشته به ویتنام سفر کرد که شایعاتی درباره علاقه پیونگ یانگ برای استفاده از مدل توسعه اقتصادی هانوی منتشر شد.

گفته می شود وی روز شنبه نیز وارد سوریه شده و با همتایان خود درباره دیدار احتمالی رهبر کره شمالی و بشار اسد گفتگو کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: چین وزیر خارجه پکن وزارت خارجه کره شمالی سوریه بشار اسد بشار اسد پکن کره شمالی وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف روزهای پنجشنبه بانک ها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی یزدان پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی کشور در یک برنامه تلویزیونی درباره ساعات کاری بانک‌ها گفت: ساعات یک‌سری استثناهایی دارد؛ مثل مراکز انتظامی، امنیتی، نظامی، بانک‌ها، مراکز درمانی و مراکز حوادث غیرمترقبه.

وی افزود: بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند؛ حتی با کاهش ساعات کاری ادارات؛ وگرنه شاهد این خواهید بود که پنج‌شنبه‌ها را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهید داد

کد خبر 6084222 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • تعطیلات آخر هفته و تاریخچه آن
  • هفته کاری پنج روزه از کی شروع شد؟
  • کدام کشورها شنبه تعطیل هستند؟
  • روسیه : آمریکا در اوکراین هم مانند افغانستان و ویتنام شکستی تحقیرآمیز می‌خورد
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • تکلیف روزهای پنجشنبه بانک ها مشخص شد