Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: یکی از مباحث ما در نشست با رئیس رسانه ملی این بود که چرا صدا و سیما در مورد مسائل روز کشور مانند مسئله خانه‌های ده ونک و یا مشکلات کارگران هفت‌تپه ورود جدی پیدا نکرد؟!

مهدی پور، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نشست نمایندگان اتحادیه های دانشجویی با رئیس سازمان صدا و سیما که در آستانه روز دانشجو برگزار شد،گفت: یکی از نکاتی که در این نشست خدمت رئیس سازمان صدا و سیما عرض کردیم، در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال ما از آقای علی عسگری این بود که این سازمان از حیث اجرای این قانون در چه وضعیتی قرار دارد و چند نفر از نیروهای این سازمان طبق این قانون بازنشسته می شوند.

 

مهدی پور افزود: همچنین سوال دیگر ما در مورد نامه صدا و سیما به رهبر معظم انقلاب در خصوص معافیت ۲۰ نفر از معاونین و مدیران این سازمان از قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود؛ البته ما نسبت به این کار سازمان نیز گلایه داشتیم که چرا این کار را انجام داده‌اند چون قانون برای همه یکسان و صداوسیما باید برای خود کادر رسانه ای تربیت می کرده است.

 

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: صدا و سیمایی که باید مبلغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان باشد و وضعیت اجرای این قانون را از دیگر ارگان ها پیگیری و به اطلاع عموم مردم برساند خودش این قانون را نقض کرده است؛ حرف ما به آقای علی عسگری این بود که دستمال کثیف نمی تواند شیشه را تمیز کند و این کار صدا و سیما مصداق این ضرب المثل است.

 

مهدی پور اظهار کرد: همچنین سوال دیگر ما در مورد شرکت های تجاری زیرمجموعه صدا و سیما بود مبنی بر اینکه چرا این شرکت ها اکثرا زیان‌ده هستند.

 

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مباحث ما در این جلسه این بود که چرا صدا و سیما در مورد مسائل روز کشور مانند اغتشاشات دی ماه سال ۹۶، مسئله خانه های ده ونک و یا مشکلات کارگران هفت‌تپه ورود جدی پیدا نکرد، افزود: اگر صدا و سیما در این مسائل وارد نشود مردم مجبور می‌شوند تحلیل‌های رسانه‌های معاند نظام را پیگیری کنند تحلیل‌هایی که پر از غلط و دروغ است.

 

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: انتقاد دیگر ما استفاده صدا و سیما از بازیگران سینما جهت افزایش مخاطب است بدون آنکه به شخصیت این افراد توجه شود صدا و سیمای جمهوری اسلامی باید تراز انقلاب باشد و بازیگری که در رسانه ملی چهره می شود، باید یکسری شاخص‌ها را داشته باشد؛ چراکه زندگی فردی این افراد و شخصیت آنها در جامعه بر روی جوانان و نوجوانان تاثیر زیادی دارد.

 

وی افزود: بحث دیگر ما این بود که صدا و سیما نباید به خاطر چند اسپانسر و افزایش تعداد مخاطب دست به هر کاری بزند صدا و سیمایی که باید ترویج کننده سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد و با ضد فرهنگ ها مبارزه کند خود امروز به ترویج کننده این‌گونه موارد تبدیل شده است.

 

مهدی پور ادامه داد: ما در این جلسه با اشاره به نفوذ مافیای مبتذل سینما در صدا و سیما خطاب به آقای علی عسگری گفتیم نفوذ این افراد سینمای اصیل را از بین میبرد که در این راستا به لحن توهین‌آمیز مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی نسبت به یکی از منتقدان سینما اشاره کردیم و گفتیم که مجری این برنامه با لحن توهین‌آمیز سعی در تخریب شخصیت این منتقد داشت؛ البته از نظر ما مهمان برنامه نیز نماینده سینمای اصیل نبود ولی امروز جای برنامه های مانند برنامه هفت در صدا و سیما خالی است.

 

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: بنده خطاب به آقای علی عسگری گفتم چرا زمانی که جنبش دانشجویی و اتحادیه‌های دانشجویی از صدا و سیما درخواست آنتن رادیویی و تلویزیونی می کنند، این سازمان دست رد به سینه آنها می زند؛ در حالی که صدا و سیما به دنبال محتواست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تشکل های دانشجویی صدا و سیما عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد

نحوه ورود به تشک خاص حسن یزدانی به سوژه صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی تبدیل شد.

صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویری از نحوه ورود خاص حسن یزدانی به تشک در مسابقات جهانی و المپیک، این طرز ورود را شناخته‌شده‌ترین دانست.


حسن یزدانی این روز‌ها در کنار ساحل خزر تمرینات هوازی را با جدیت دنبال می‌کند، روی تشک مرور فن دارد و در سالن بدنسازی نیز به تقویت عضلات بدنی می‌پردازد.

در فاصله سه ماه مانده به آغاز کشتی‌های حسن یزدانی در المپیک او به ٦٠ درصد آمادگی کامل بدنی دست یافته و هیچ مشکلی از منظر جراحی کتف دست خود ندارد.

دیگر خبرها

  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ورود امیرعبداللهیان به گامبیا
  • از «بیژن نوباوه وطن» چه می‌دانیم
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال