Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از روزنامه ایندیپندنت ؛ آمارهای جدید نشان می دهد در پنج سال گذشته، جرائم مربوط به خشونت با کودکان و بی توجهی به آنها در انگلیس دو برابر شده ، و سوءاستفاده جنسی از کودکان نیز 206 درصد افزایش یافته است.
این روزنامه در گزارشی به قلم لیز دردن در پایگاه اینترنتی خود نوشت: فعالان می گویند حدود 17 هزار موردی که در سال 18-2017 به پلیس گزارش شد، نشان دهنده تنها «بخشی» از کودکانی است که با آنها بدرفتاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مؤسسه خیریه حمایت از کودکان در انگلیس موسوم به «انجمن ملی جلوگیری از خشونت با کودکان» اعلام کرد در سال 18-2017 بالغ بر 16 هزار و 939 مورد جرائم مربوط به خشونت با کودکان و مراقبت نکردن از آنان به پلیس گزارش شد، در حالی که آمار این خشونت ها در سال 13-2012 بالغ بر هفت هزار و 965 مورد بود.
بخش مشاوره تلفنی این مؤسسه نیز سال گذشته 19 هزار و 937 تماس درباره موارد بی توجهی به کودکان دریافت کرد که سه چهارم آنها فوراً به پلیس یا مراکز ارائه خدمات به کودکان ارجاع داده شدند.
بنا بر اعلام این مؤسسه، جرائم ثبت شده تنها بخشی از موارد مراقبت نکردن از کودکان است، چرا که اگر والدین نیازهای کودکانشان را تأمین نکنند، مددکاران تلاش می کنند در مراحل اولیه وارد عمل شوند. سال گذشته 27 هزار و 856 کودک در انگلیس تحت پوش برنامه حفاظت از کودکان بودند یا به خاطر نگرانی هایی مربوط به بی توجهی و مراقبت نکردند، نامشان ثبت شد.
تعریف پلیس از خشونت با کودکان یا بی توجهی به کودکان این است که والدین یا سرپرست «افراد زیر 16 سال، به عمد به آنها حمله کنند، با آنها بدرفتاری یا بی توجهی کنند، آنها را رها کنند، یا آنها را در شرایطی قرار دهند که به سلامت آنان آسیب بزنند.»
پیتر وانلس، مدیر «انجمن ملی جلوگیری از خشونت با کودکان» گفت: «دقیقاً معلوم نیست چرا شمار جرائم مربوط به بی توجهی به کودکان و خشونت با کودکان تا این حد چشمگیر افزایش یافته است، اما افزایش آگاهی عمومی و بهبود ثبت این جرائم در اداره پلیس، و وخیم تر شدن مسائل اجتماعی شاید در این امر مؤثر بوده باشد.»
این در حالی است که ساجد جاوید، وزیر کشور انگلیس فاش کرد میزان جرائم مربوط به سوءاستفاده جنسی از کودکان در پنج سال گذشته 206 درصد افزایش یافته است. وی در جمع نمایندگان پارلمان انگلیس گفت: «متأسفانه میزان سوءاستفاده جنسی از کودکان که ما شاهد هستیم، هر سال افزایش می یابد. همه جرائم مربوط به سوءاستفاده جنسی از کودکان در سال منتهی به مارس 2018، 23 درصد، و در مقایسه با سال 2013 206 درصد افزایش یافت.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انگليس کودکان سواستفاده جنسی پليس خشونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد

توپچی‌‌های لندن با کسب یک پیروزی خانگی مقابل تیم نهم جدول رده‌بندی، به پیشتازی در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دومین روز از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

آرسنال با وجود موجی از حملات پی در پی تا آخرین دقیقه نیمه نخست نتوانست دروازه حریف را باز کند اما در نهایت خطای پنالتی دروازه‌بان بورنموث روی کای هاورتس این فرصت را در اختیار بوکایو ساکا قرار داد تا در چهل‌و‌پنجمین دقیقه قفل دروازه‌ها را بشکند.

گل دوم توپچی‌ها اما در جریان مسابقه و روی یک کار تیمی زیبا در دقیقه 70 توسط لئاندرو تروسار رقم خورد تا خیال میکل آرتتا و شاگردانش از بابت کسب پیروزی آسوده‌‌تر شود. در ادامه هر یک از دو تیم گلزنی کردند که VAR آنها را مردود کرد، اما این اتفاق توپچی‌ها را از زدن گل بعدی مأیوس نکرد و آنها در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده توسط دکلان رایس تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کردند.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

 

با این نتیجه بیست‌و‌ششمین پیروزی آرسنالی‌ها رقم خورد و آنها با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی رده دومی، فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان به چهار امتیاز افزایش دادند. سیتی اما امشب در صورت کسب پیروزی خانگی برابر ولورهمپتون می‌تواند فاصله را دوباره با یک امتیاز کاهش دهد. این بازی از ساعت 20 به وقت تهران آغاز می‌شود.

به جز این مسابقه، سه بازی همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

برنتفورد - فولام
برنلی - نیوکاسل
شفیلدیونایتد - ناتینگهام فارست

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال 83 امتیازی و منچسترسیتی 79 امتیازی، لیورپول با 75 امتیاز در رده سوم است و استون‌ویلا 67 امتیازی هم در جایگاه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • برنامه‌های مربوط به محدود کردن گرمایش زمین ضعیف است
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست