Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین قورچانی پیش از ظهر سه شنبه در  نشست رویداد ایده کاپ با موضوع درآمد شهری اظهار داشت: به دنبال دریافت راهکارهای پایدار برای شهر هستیم که اجرای برنامه ایده کاپ با موضوع درآمد شهری از جمله این موارد است.

وی با بیان اینکه این برنامه در دو قالب ایده و طرح برگزار می شود و با قسمت های مختلف از شهرداری که محور ایده ها به آنها مرتبط می شود در ارتباط هستیم، ابراز داشت: طرح های برتر به صورت پایلوت در شهر اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان ادامه داد: بر این باور هستیم که با همین ایده های کوچک می توان درآمد های پایدار شهری را ایجاد کرد و با گسترش آن در آینده درآمد پایداری را داشت.

در ادامه  این نشست مدیر امور درآمد شهرداری با اشاره به اینکه امروزه شهرداری ها با دستورالعمل اداره نمی شود، گفت: در شهر مشکلات زیادی وجود دارد که برای رفع آنها باید به سمت توسعه پایدار  حرکت کنیم و اولین راه شناخت منابع پایدار برای توسعه پایدار است.

احمد آخوندی با بیان اینکه باید منابع پایدار را بشناسیم و برای شناخت آنها به مشارکت مردم در این  زمینه نیاز داریم، تاکید کرد:  زمانی این اتفاق می افتد که شفاف سازی انجام شود و مردم از برنامه های سازمان ها آگاه  شوند.

وی اظهار داشت: زمانی تنها کمیت درآمد مهم بود اما امروزه کیفیت درآمد  نیز اهمیت  پیدا  کرده  است.

به گزارش مهر، ۹۰ ایده به دبیرخانه ایده کاپ رسیده است و با داوری داوران هشت ایده و ۶ طرح به مرحله نهایی رسیده است که سه طرح به صورت پایلوت اجرا خواهد شد و درصورت تایید نهایی از سوی شهرداری منجر به انعقاد قرار داد با دارندگان ایده می شود.

این طرح ها توسط شهرام رئیسی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی، علیرضا نصر اصفهانی استادیار گروه اقتصاد شهری دانشگاه هنر اصفهان، محمد حسین قورچانی مدیر مدیریت خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان داوری شده و هر صاحب اثر به  مدت سه دقیقه فرصت معرفی طرح خود را دارد.

کد خبر 4476097

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اصفهان مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان

تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم‌های هنرستان‌های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت: پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با عنوان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند، گفت: بیشتر ایده‌های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده‌ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان