Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@11:08:29 GMT

شهری که نیروی کلانتری ندارد!

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۰۳۵۷

ساعت24-مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: نیروی انتظامی به دلیل کمبود نیروی انسانی، کلانتری ساخته شده در شهر جدید هشتگرد را تحویل نگرفته است.

مهدی هدایت  اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون دو کلانتری در شهر جدید هشتگرد احداث شده که یکی از آنها راه اندازی شده ولی دیگری به دلیل اینکه هنوز نیروی انسانی آن از طرف نیروی انتظامی تامین نشده، فعال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای تأمین امنیت ساکنان واحدهای مسکن مهر به دنبال استفاده از ظرفیت‌های بسیج هستیم و بر این اساس به زودی یک پایگاه در این محدوده شروع به کار می‌کند.

این مسئول با اشاره به سرانه‌ه000 آموزشی در پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد افزود: برای پروژه‌های مسکن مهر این شهر به تعداد کافی مدرسه تعریف شده و هیچ کمبودی در این بخش احساس نمی‌شود.

وی اظهار کرد: تا پایان بهمن سه مدرسه دیگر به مدارس پروژه‌های مسکن مهر اضافه می‌شود اما باید برای جذب دانش آموز به این مدارس هم  فکری شود چون در حال حاضر یکی دو مدرسه در این محدوده به دلیل نبود جمعیت دانش آموزی خالی مانده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه به تلاش برای تصویب طرح جامع شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: در این طرح 20 هزار هکتار به عنوان حریم این شهر در نظر گرفته شده و با تصویب آن می‌توان پروژه‌های جدیدی با ظرفیت اشتغال ویژه تعریف و اجرایی کرد.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه شهر جدید هشتگرد به عنوان شهر هنر و ورزش شناخته شده به دنبال ایجاد چند مجموعه بزرگ هنری، کمپ‌های ورزشی و مراکز فرهنگی در این شهر هستیم که با تأمین اعتبار مورد نیاز بخشی از آنها به زودی کلنگ زنی می‌شوند.0

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار داشت: نهم اردیبهشت‌ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت‌آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت‌آباد در محل مشخص شد که سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به‌موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند با خودرو به سمت مأموران گرفته و اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر 2 سارق زمین‌گیر و دستگیر شدند که در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

22 نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه دستگیر شدند

طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی درصحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی