Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حمیدرضا گرشاسبی پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار داشت: امروز بازی خیلی سختی داریم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و می‌آید تا مقابل ما قوی ظاهر شود و نتیجه بگیرد. ما هم اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم و به صدر جدول برسیم باید این بازی را ببریم.

وی در مورد آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود این باشگاه با مرتضی پورعلی‌گنجی به توافق رسیده است،‌ گفت: ما هنوز با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده‌ایم و تا این لحظه هم صحبت خاصی با مرتضی پورعلی‌گنجی نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم این موضوع از نظر اخلاقی هم درست نباشد که از الان با پورعلی‌گنجی صحبت کنیم. ضمن اینکه برانکو هم قرار است بعد از پایان این بازی لیست نفراتش را به ما ارائه کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: ما هم موافق خصوصی‌سازی این دو باشگاه هستیم، چرا که به نظرم پرسپولیس سرمایه‌ای از خود ندارد تا بتواند از آن استفاده کند.

گرشاسبی در مورد بحث بازنشستگی‌اش و اینکه آیا در سمت خود باقی خواهند ماند یا خیر، بیان کرد: ما تابع قانون هستیم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: حمیدرضا گرشاسبی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی احمدی که در هفته‌های پایانی نیم فصل امیدوار شده بود تا در رقابت با علی نعمتی شانسی برای بازی کردن پیدا کند با ورود عبدالکریم حسن حتی جایگاه خود روی نیمکت تیمش را نیز از دست داده است.

احمدی در برخی مسابقات نیم فصل دوم به لیست بیست نفره رسیده، اما غالبا سکونشین بوده یا از پای تلویزیون دیدار تیمش را تماشا کرده است.

جالب اینکه احمدی در اصل گزینه‌ای برای خط میانی و جناح چپ به حساب می‌آید اما بعد از حضور عبدالکریم در دفاع چپ، اورونوف هم آن پست را در خط میانی دوقبضه در اختیار گرفته و بازیکنان فیکس نیم فصل اول در این پست‌ها مثل سعید صادقی و علی نعمتی هم خیلی کم برای تیم خود بازی می‌کنند.

با این حساب احمدی باید امیدوار باشد با وجود غیبت عالیشاه در اراک و البته بازگشت حنانوف به شرایط مسابقه جایی در لیست بازی تیمش در اراک و در جام حذفی پیدا کند که اتفاق دشواری به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینکه امروز در حاشیه مراسم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی مشخص شد محمدمهدی احمدی همنام بازیکن پرسپولیس به عنوان مدیرعامل بانک شهر به نوعی نفر نخست گروه مدیران بانک‌های مالک سهام این باشگاه به حساب می‌آید.

ظاهرا آن احمدی هم تازه به سمت مدیرعاملی بانک شهر رسیده اما ارتباط خوبی با درویش دارد و در روز نخست حمایت خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه حداقل تا پایان فصل اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید