Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  معاونت وظیفه عمومی مازندران در اطلاعیه‌ای کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم استان را که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آذر ماه سال ۹۷ دریافت کرده اند به خدمت سربازی فرا خواند.

در این اطلاعیه‌ای آمده است، کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوردهم آذرماه دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مشمولان ساکن مازندران خواسته شده راس ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۷، در محل اعزام استان، واقع در اتوبان ساری - نکا، پارک شهید زارع حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

حضور کلیه مشمولانی که محل آموزش آن‌ها خارج از استان مازندران است در محل اعزام الزامی بوده و مشمولینی که محل اعزام آن‌ها مراکز آموزشی مستقر در داخل استان مازندران قید شده است و همچنین مشمولینی که امریه سازمان زندان‌های کشور را دارند باید به صورت انفرادی در روز اعزام به محل مراکز آموزش مراجعه کنند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

کلیه مشمولان مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ م

اطلاعیه معاونت وظیفه عمومی مازندران برای مشمولان به خدمت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت حمل و نقل خراسان جنوبی از جابه جایی ۳۵۷۵۲ مسافر از ابتدای طرح نوروزی تا ۷ فروردین در استان خبر داد.

علی اکبر مزیدی، سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۷ فروردین ۱۴۰۳ با انجام ۵۶۲۰ سفر تعداد ۳۵۷۵۲ مسافر در سطح استان جابه جا شدنه اند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در تامین ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام طرح نوروزی علی رغم افزایش ۳ درصدی تعداد سفر در بحث تعداد مسافر کاهش ۳۶ درصدی داشته‌ایم.

مزیدی  ادامه داد: انجام ۳۷۳۷ سفر درون استانی منجر به جابه جایی ۱۷۱۶۳ مسافر شدهو همچنین ۱۸۵۸۹ مسافر هم در قالب ۱۸۸۳ سفر برون استانی را صورت داده اند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی  افزود: ۲۱۲۳۳مسافر در زمان مذکور وارد استان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • جزئیات جدید ثبتنام امریه سربازی و شرایط جدید آن
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت اعلام شد
  • تهدید دوباره گانتس به خروج از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • گسترش اختلافات میان مقامات صهیونیست بر سر سربازی حریدی‌ها