Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:24:53 GMT

تهیه سند چشم‌انداز قطب فرهنگی شدن امامزادگان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۰۶۹۵

مدیرکل بقاع و اماکن متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه از تهیه سند چشم‌انداز قطب فرهنگی شدن امامزادگان طی ۱۲ سال خبر داد و گفت: دستاوردهای انقلاب در امام‌زادگان و بقاع متبرکه بیان شود.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام محمد نوروزپور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از وظایف هیئت‌امنا توجه به بیمه زائران است.ر هر بقعه پنج نفر بیمه بی‌نام شود تا اگر خدایی نکرده اگر برای زائر یا کارگری اتفاقی افتاد شرمنده مردم نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر استقرار سیستم خدمات عمومی در بقاع متبرکه، گفت: باید برای ایجاد وقف جدید از مردم کمک بخواهیم چراکه بقاع متبرکه باید دارای موقوفاتی باشد که از درآمد موقوفات اداره شود.

مدیرکل بقاع و اماکن متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر توجه به مدیریت ترافیک در بقاع متبرکه، گفت: توسعه و تجهیز امکانات ایمنی و توسعه حراست فیزیکی بقاع متبرکه در دستور کار باشد کمااینکه بسیاری از بقاع متبرکه امروز مجهز به دوربین مدار بسته هستند.

وی با اشاره به ارتقای بهره‌وری رقبات منفعتی بقاع متبرکه، اضافه کرد: کارهای عمرانی بقاع متبرکه باید در قالب طرح جامع باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه