Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک که پیش از ظهر سه شنبه صورت گرفت با اشاره به اینکه در هفته جاری از 2 پروژه مهم و در حال اجرای شهرداری کرج بازدید کردیم، افزود: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی معاونت عمرانی استانداری در دولت تدبیر و امید در حمل و نقل شهری و استانی البرز، اقدامات بزرگی رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: البرز و شهرستان کرج کریدور ورودی و خروجی 12 استان کشور است که در واقع مسیر مرکز، شمال و غرب کشور را یکدیگر مرتبط می کند.
دکتر شهبازی گفت: تیم عمرانی استان با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در این شرایط سخت اقتصادی کشور این شهرستان را تبدیل به یک کارگاه عمرانی کرده اند.
وی پروژه کمربند شمالی کرج را نیز یکی از اهم پروژه های این شهرستان دانست و افزود: این پروژه مکمل ادامه بزرگراه همت است که در صورت بهره برداری بار بزرگی از ترافیک این شهرستان را کاهش می دهد.
سرپرست استانداری البرز اضافه کرد: تقاطع غیر همسطح حصارک نیز تسهیل گر ارتباط کرج با کمالشهر است و روان سازی ترافیک ورودی و خروجی ترددهای تهران را همراه دارد.
وی گفت: این پروژه از سال 93 آغاز شده و با اعتباری حدود 70 میلیارد تومان در حال تکمیل است که با توجه به تعهدات شهرداری کرج در آینده نزدیک به بهره برداری می شود و بخش عمده ای از پروژه اجرایی شده است.
دکتر شهبازی با بیان اینکه این پروژه حدود 4 کیلومتر طول دارد که تاکنون حدود 3.5 کیلومتر آن تکمیل شده، افزود: این اقدام بزرگ با توجه به هوشمندی مجموعه دست اندر کاران تجهیزات مورد نیازش قبلا خریداری شده از این رو اکنون در هزینه ها صرفه جویی می شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود که مسئولان مربوطه با انسجام و تعامل بیش از پیش در اسرع وقت با تکمیل پروژه در جهت بهره مندی مردم از این امکان مهم اقدام کنند.
سرپرست استانداری البرز گفت: در صورت تسریع در بهره برداری از قطار شهری و مترو کرج-هشتگرد بار بزرگی از ترافیک کلانشهر کرج کاهش یابد.
 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازدید شهبازی شهدای حصارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است

استاندار گیلان گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده روند احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا و پیشرفت است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از چهار پروژه تقاطع غیر همسطح در دست احداث رشت، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از درخواست‌های مردم در کلان‌شهر رشت رفع موانع ترافیکی در تقاطع‌ها است، اظهار کرد: یکی از معضلات مهم شهر رشت مسئله ترافیک بود و هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق در شهر رشت آغاز شده است که به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر رشت کمک می‌کند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده روند احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا و پیشرفت است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث تقاطع‌های غیر همسطح در پنج نقطه شهر رشت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این پنج تقاطع غیر همسطح در میدان امام حسین، نیروی دریایی، باهنر، رودباری و حمیدیان در انجام است و پیمانکاران با قدرت در حال انجام وظایف محوله به خود هستند و امیدواریم چهار تقاطع را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

عباسی با بیان اینکه توجه به مشکلات زیست محیطی و فاضلاب شهر رشت لازم و ضروری است، تصریح کرد: برخی از اقدامات از سال ۱۴۰۰ در شهر رشت و در حوزه پسماند، فاضلاب و آب‌های زیرزمینی انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص انجام شده است.

کد خبر 747339

دیگر خبرها

  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران