Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:16:49 GMT

8000 مدرس آموزش خانواده در کشور فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۰۷۶۵

8000 مدرس آموزش خانواده در کشور فعالیت دارند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: هشت هزار نفر مدرس آموزش خانواده در کشور فعالیت می کنند و مقرر شده تا یکهزار نفر نیز امسال جذب شوند.

نورعلی عباسپور روز سه شنبه در حاشیه سفر خود به ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت میلیون نفر از خانواده های دانش آموزان در دوره های آموزش خانواده در سال گذشته شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همراهی خانواده، مدرسه، اولیا و مربیان یکی از مهمترین اهداف فعالیت های انجمن اولیا مربیان است، گفت: 97 هزار مدرسه کشور انجمن اولیا مربیان دارد و موظفند دوره های آموزش خانواده را که جزو مسوولیت انجمن هر مدرسه می باشد را متناسب با نیازهای اولیا و دانش آموزان برگزار کنند.
وی با بیان اینکه این آموزش ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم است، افزود: آموزش های مستقیم در کلاس های درس بوده و آموزش های غیر مستقیم شامل تولید و انتشار مجله پیوند، منابع و کتاب هایی است که توسط انجمن ارائه می شود.
وی بیان کرد: هم اکنون توسط تلویزیون تعاملی هفت دوره 80 دقیقه ای آموزشی پیش بینی و بارگذرای شده که ویژه اولیا می باشد و افرادی که عضو هستند می توانند از آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه آموزش خانواده ها در دوره پیش دبستانی یک برنامه برای سال آینده است، اضافه کرد: این آموزش برای خانواده ها الزامی می باشد و باید برای ثبت نام فرزندانشان در دوره اول ابتدایی این گواهی را ارائه کنند.
مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با توجه به اهمیت برگزاری این دوره برای اولیا گفت: بیشترین مداخله خانواده در دوره پیش دبستانی است و به نظر می آید سبک زندگی کودکان در آن دوران مشخص می شود.
وی بیان کرد: در شروع تحصیل این آموزش ها می تواند ارتباط بین خانواده و مدرسه را تقویت کند و خانواده ها هم نقش بیشتری در این زمینه ایفا کنند.
به گزارش ایرنا بیش از 14 میلیون دانش آموز در مدارس کشور تحصیل می کنند.
7125/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش انجمن اوليا و مربيان آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در حکمی از سوی کامبیز ایوب زاده رئیس انجمن دارت کشور، محمدرضا شهابی عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری  به عنوان مربی تیم ملی دارت بزرگسالان کشور منصوب شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • شهرآفتاب مساحت لازم برای نمایشگاه کتاب را ندارد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟