Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ری با اشاره به وجود ۴۸ مرکز ترک اعتیاد در شهرستان ری گفت: شهرری بیش از ۲ برابر ظرفیت مراکز ترک اعتیاد دارد که بهزیستی باید در اعطای مجوز به مراکز ترک اعتیاد بیش از پیش ضابطه‌مند عمل کند. ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با تأکید بر اینکه بهزیستی برای اعطای مجوز به درخواست‌های مجوز مراکز ترک اعتیاد باید با پایش قوی‌تر وارد شود اظهار داشت: برای راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد شاخص‌هایی باید موردنظر باشد در حالی که بهزیستی شاخصی ندارد و تنها طبق درخواست‌ها عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهرری به دلیل بافت فرهنگی و مذهبی تعداد محدودی معتاد دارد و نمی‌توان با اعطای بی‌رویه مجوز، یک شهر را به اردوگاه مراکز ترک اعتیاد تبدیل کرد.

تنها مرکز ترک اعتیاد بندر هندیجان "3 سال" تعطیل استتهران| مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز در ملارد پلمب می‌شودمرکز ترک اعتیاد کودکان در تهران تشکیل شد

فرماندار ری با اشاره به وجود 48 مرکز ترک اعتیاد در شهرری افزود: مراکز ترک اعتیاد کلینیک‌های درمانی هستند که نیاز است درخواست‌کنندگان مجوز تأسیس این مراکز، پزشک و متخصص باشند در حالی که بیشتر مجوزها به معتادان بهبودیافته اعطا می‌شود.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: اگر ملاک 50 هزار نفر جمعیت برای ایجاد مراکز ترک اعتیاد لحاظ شود با در نظر گرقتن یک میلیون جمعیت شهرری ما با داشتن 48 مرکز بیش از 2 برابر ظرفیت چنین مراکزی داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز جدید نه تنها سبب گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شود بلکه اعتراضات اجتماعی را نیز به دنبال دارد بنابراین لحاظ کردن ضوابط درست و منطقی برای ایجاد مراکز ترک اعتیاد ضروری است.

انتهای پیام/م

R7840/P1486/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،شهروند خبرنگار ما در پیامی گفته در یکی از مراکز ناباروری هزینه یک بخش از درمان بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

او خواستار رسیدگی مسئولان شده است.

جباری ، سرپرست مرکز جوانی جمعیت و سلامت خانواده وزارت بهداشت درباره درمان ناباروری  گفته :  پیش از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، پوشش درمان ناباروری کامل نبود اما اکنون در بخش دولتی پوشش به ۹۰ درصد رسیده است. .

جباری  با اشاره به وجود ۸۰ مرکز درمان ناباروری  در کشور، افزود: برخی محدودیت‌ها از اقلام دارویی تحت پوشش نیز برداشته شده و برخی اقلام خدمتی جدید نیز اضافه شده است.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

من چند سال  است به دلیل ناباروی به یک مرکز درمان ناباروری مراجعه میکنم ولی متاسفانه امسال خیلی قیمتها رو افزایش دادند مثلا در یکی از مراحل آی وی اف (IVF) ،  تعرفه پارسال بین ۶ تا ۸ میلیون بود ولی امسال ۲۰ میلیون   کردند. لطفا رسیدگی کنید.

دیگر خبرها

  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • قدردانی از کارگران شهرری
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود