Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:11:01 GMT

بزرگداشت کوشش‌های علمی و اجتماعی «احسان نراقی»

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۰۸۸۲

بزرگداشت کوشش‌های علمی و اجتماعی «احسان نراقی»

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین همایش تخصصی «جامعه‌شناسان ایرانی و جامعه ایرانی» با محوریت نقد آثار، افکار و بزرگداشت کوشش‌های علمی و اجتماعی «احسان نراقی» عصر روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

شورای علمی «سلسله سمینارهای جامعه‌شناسان ایرانی و جامعه ایرانی» نشست‌هایی را با هدف بررسی «نسبت آرا و افکار جامعه‌شناسان ایرانی با جامعه ایرانی» برگزار کرده و نخستین سمینار آن به بررسی و نقد آثار دکتر تقی آزادارمکی استاد دانشگاه تهران اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم اساتید برجسته و بزرگان جامعه‌شناسی کشور حضور خواهند داشت. همایش نقد آثار، افکار و بزرگداشت کوشش‌های علمی و اجتماعی «احسان نراقی» از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به نشانی پل گیشا، دانشکده علوم اجتماعی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4476002 مهرنوش محمدزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان نراقی جامعه شناسی مراسم بزرگداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در این مراسم پژوهشگران و دانشجویان آثار این شاعر و نویسنده ایرانی را مورد بررسی قرار دادند.
مخاطبان و علاقمندان می‌توانند پند و اندرز‌های این شاعر را در گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید و رباعیات که در کلیات سعدی گردآوری شده است مطالعه کند.
در تقویم رسمی کشورمان به همت مرکز سعدی‌شناسی ایران، روز اول اردیبهشت روز آغاز نگارش کتاب گلستان روز سعدی نامیده شده است و همه ساله در یادبود سعدی مراسم مختلفی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • بازگشت به روایت اقتصاد و جامعه
  • ۳ اردیبهشت بزرگداشت شیخ بهایی + بیوگرافی و آثار
  • ورود پژوهشگران ایرانی به «باستان شناسی جنایی» برای نخستین بار
  • بده بستان رشوه در نظام اداری کشور؛ چرا ایرانی‌ها رشوه می‌دهند؟
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • رسانه بر انسجام افکار عمومی در یک جامعه تاثیر بالایی دارد
  • بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد درگذشت سهراب سپهری