Web Analytics Made Easy - Statcounter

چولو به تبلیغات بیشتری که برخی تیم‌ها وجود دارد، واقف است.

طرفداری - دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید عقیده جالبی درباره فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب برندگان جوایز فردی دنیای فوتبال دارد.

شب گذشته مودریچ توپ طلای 2018 را بالاتر از رونالدو و گریزمان بالای سر برد. سیمئونه تقریبا از یک ماه پیش مدام بر اینکه گریزمان بهترین بازیکن فصل گذشته دنیا بوده، تاکید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سنت آندریو در کوپا دل ری از چولو درباره مراسم پرسیدند و او گفت:

یک بازیکن اتلتیکو مادرید برای بردن جوایز فردی باید چه کند؟ بازی در اتلتی دشوارتر از بازی در دیگر تیم‌های معروف است چون در تاریخ ما همیشه باید بیشتر از بقیه تلاش می‌کردیم تا به عناوین مهم دست پیدا کنیم. قضیه گریزمان هم همین است. من حرف خود او را تکرار می‌کنم. اگر جای او بودم از دستاوردهایم در سالی که گذشت، خوشحال می‌شدم. او قهرمان جهان شده و این اصلا کار آسانی نیست. از این به بعد قضیه دیگر دست رای دهندگان است که طبق دیده‌ها و بررسی‌هایشان گزینه موردنظر را انتخاب کنند. تبریک به مودریچ که مطمئنا فصل فوق العاده‌ای داشت اما بهترین‌های امسال از نظر من واران و گریزمان بودند.

آیا هنگام تقسیم جوایز فردی نسبت به اتلتی کم لطفی می‌شود؟ این حرف شما مرا می‌خنداند چون می‌خواهید حرفی را بزنم که خودتان می‌دانید. کورتوا به رئال مادرید رفت و بهترین دروازه‌بان جهان شد اما وقتی با ما بود، کیلور ناواس که در لوانته بازی می‌کرد، جوایز را برد (منظور سیمئونه باید جایزه بهترین دروازه بان فصل 2013/14 لالیگا باشد) در فوتبال چیزهایی وجود دارد که وقتی یک نفر درباره‌اش صحبت کند، منطقی به نظر نمی‌رسد. در دنیای فوتبال باید بدانید کجا هستید. وقتی بدانید چه چیزی هستید و کجا هستید، زندگی بهتری دارید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد

رئال مادرید بدون بهترین گلزن خودش مقابل رئال سوسیداد قرار خواهد گرفت. 

طرفداری | لیست رئال مادرید برای جدال خارج از خانه با رئال سوسیداد، اعلام شد. در این لیست اثری از جود بلینگام، ستاره انگلیسی و بهترین گلزن رئال مادرید دیده نمی شود. با این حال رودریگو که احتمال غیبتش در این جدال وجود داشت، در لیست حضور دارد تا در صورت تایید آنچلوتی، مقابل سوسیداد به میدان برود.

لیست رئال مادرید برای جدال با رئال سوسیداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم