Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی رییس جهاددانشگاهی، سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران منصوب شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید مجید تولیت ابوالحسنی با حکم دکتر حمیدرضا طیبی به عنوان سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، طی نامه ای جداگانه دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی با استعفای دکتر سید ابوالحسن شاهزاده فاضلی رییس پیشین مرکز موافقت، و از زحمات وی در دوران تصدی ریاست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب شد

با حکم شهردار پایتخت، «رضا محمدنژاد بیدخت» به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی در حکمی «رضا محمدنژاد بیدخت» را به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تهران خطاب به وی آمده است:

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس اسناد بالادستی و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه و اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.

توفیقات روزافزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسئلت دارم.»

کد خبر 737009

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ محمدمهدی قاسمی با حفظ سمت سرپرست شد
  • سرپرست شرکت مترو تهران و حومه منصوب شد
  • سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب شد
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک منصوب شد