Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکی هیلی، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد در اقدامی مداخله‌جویانه و در نامه‌ای سرگشاده برای برخی خانواده‌های زندانیان در ایران مطالبی را مطرح کرد.

هیلی در اظهاراتی مضحک مدعی شد: سابقه طولانی دولت  ایران در نقض حقوق بشر به خوبی شناخته شده است. پرونده‌های قضایی و صدور احکام بدون شفافیت و روند صحیح برای شهروندان ایرانی و نیز شهروندان کشورهای دیگر توسط ایران، همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیلی گفت: خانواده‌های چند تن از این زندانیان در حال نوشتن یک نامه سرگشاده به رهبران جهان، سران سازمان‌های حقوق بشر و رسان‌ های خبری برای بالا بردن آگاهی نسبت به وضعیت عزیزان خویش هستند.

وی اضافه کرد: دل‌های ما برای خانواده‌های سراسر جهان داغدار است کسانی که عزیزانشان در ایران زندانی شده‌اند. اقدامات ایران در بازداشت شهروندان کشورهای دیگر، از جمله آمریکایی‌ها، نمونه نقض قوانین بین‌المللی است.

سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد در ادامه حرف‌های مداخله‌جویانه خود موعی شد: ایران به دلایل مختلف این افراد را به زندان انداخته است. آنها باید بلافاصله آزاد شوند و پیش خانواده‌هایشان بازگردند. ما نمی‌توانیم تا زمانی که آنها در زندان هستند آرام باشیم .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایالات متحده ایران خانواده زندان سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: این کشور مخالف محکومیت های یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی است.

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد: روسیه قاطعانه محدودیت های اعمال شده یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی را محکوم می کند.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که این کشور از تلاش برای استفاده از تحریم های شورای امنیت سازمان ملل برای مداخله در امور داخلی کشورهای آفریقایی جلوگیری می کند.

نبنزیا افزود که روسیه به کمک در جهت تقویت پتانسیل کشورهای آفریقایی از جمله در شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی ادامه می دهد.

دیپلمات ارشد روسیه تاکید کرد که روسیه با تحمیل هر گونه دستور العمل سازمان های سیاسی از خارج مخالف است و از کاهش فشار تحریم ها بر کشورهای مستقل آفریقایی حمایت می کند.

کد خبر 6088034

دیگر خبرها

  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند