Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط‌عمومی بانک سامان، دستور جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره است که ساعت 15 یکشنبه 18 آذر ماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش در اطلاعیه هیات‌مدیره بانک درباره مجمع عمومی عادی سالانه نیز آمده است: «با توجه به عدم احراز حدنصاب لازم برای رسمیت یافتن جلسه مجمع عمومی عادی سالانه نوبت اول به تاریخ 31 تیر 1397، به آگاهی سهامداران می‌رساند مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم) راس ساعت 13 روز یکشنبه 18 آذر1397 تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین از سهامداران یا نمایندگان قانونی ایشان دعوت به‌عمل می‌آید تا در جلسه مجمع یادشده حضور به‌هم‌رسانند.»

براساس این گزارش، در این جلسه پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره، حسابرس و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1396، درباره صورت‌های مالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، انتخاب بازرس قانونی و علی‌البدل و تعیین حق‌الزحمه آن‌ها، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف و پاداش هیئت‌مدیره و تعیین روزنامه‌های کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های مربوط به بانک از دیگر محورهای جلسه‌ مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان خواهد بود.

گفتنی است، تمام سهامداران بانک سامان می‌توانند برای شرکت در این مجامع، با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر، در ساعت‌های اعلام‌شده در محل مجموعه فرهنگی - ورزشی تلاش واقع در خیابان ولی‌عصر، نرسیده به پل پارک‌وی حضور یابند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با اداره سهام بانک سامان به شماره 88757549 داخلی 128 و 129 تماس بگیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت