Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@07:24:35 GMT

تجمع مالباختگان پروژه مسکونی مجلس مقابل پارلمان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۱۵۵۱

تجمع مالباختگان پروژه مسکونی مجلس مقابل پارلمان

خبرگزاری تسنیم: عصر امروز جمعی از سهامداران یک پروژه ساختمانی در مجلس (نور سوهانک) با حضور در مقابل مجلس خواستار تعیین تکلیف این پروژه که از سال ۹۲ بلاتکلیف باقی مانده، شدند.

برخی از سهامداران با در دست داشتن بنر‌های خواستار بازگشت به قانون در خصوص پیش خریداران پروژه مسکونی مجلس شدند.

در همین زمینه ۱۳ آذر نیز اکبر اعلمی نماینده ادوار مجلس بنری را در اعتراض به وضعیت پروژه‌های مسکونی مجلس در راهروی پارلمان نصب کرده بود و در آن خطاب به رئیس مجلس و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نوشته بود:

" با وجود گذشت چهار سال از زمان تسلیم شکایات مختلف، چرا به پرونده پروژه مسکونی کوثر سوهانک مجلس و شکایات مال باختگان رسیدگی نمی‌شود"

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: تجمع مالباختگان پروژه مسکونی مجلس عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی شهر زنجان به بیش از ۷۰ درصد رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تامین زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن مدیریت و تلاش لازم را دارد، گفت: تاکنون زمین برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان تامین شده است.

وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن برای چهار سال، ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی است، افزود: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد، ادامه داد: متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است.

اسماعیلی افزود: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد، گفت: آورده متقاضیان و پرداخت به موقع تسهیلات توسط بانک عامل ۲ مولفه مهم در پیشبرد پروژه‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان در بخش حمایتی هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شد.

مدرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تأکید بر اینکه اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان در تحویل واحد‌های آماده به تامین زیرساخت‌ها بستگی دارد، گفت: بخشی از واحد‌های مسکونی به مرحله اتمام کار ساختمانی رسیده است و با تأمین زیر ساخت‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • عامل کلاهبرداری با رسید‌های جعلی دستگیر شد
  • میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی شهر زنجان به بیش از ۷۰ درصد رسید
  • نماینده پارلمان فرانسه خواستار تحریم شرکت‌های حامی اسرائیل شد
  • لاریجانی رکورد زد، قالیباف در برزخ ماند
  • ماجرای یک درگیری با پلیس مقابل نهاد ریاست‌جمهوری
  • تجمع دانشجویان و کارگران مقابل وزارت کار (عکس)
  • برپایی تجمع دانشجویان در مقابل وزارت کار در اعتراض به سرکوب دستمزد کارگران +تصاویر
  • طرح مسکونی سفیر اراک آماده واگذاری است
  • بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد
  • بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد