Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@13:59:43 GMT

شعار پرسپولیسی‌ها علیه یک استقلالی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۱۵۷۷

شعار پرسپولیسی‌ها علیه یک استقلالی

هواداران تیم پرسپولیس با سر دادن 6‌تایی علیه علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن شعار سر دادند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و بازی تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن را تماشا کند.

*جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

* هواداران تیم پرسپولیس در دقیقه 4 سیدجلال حسینی کاپیتان تیم خود را که به تازگی از فوتبال ملی خداحافظی کرده به شدت تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* فردی که تا حدودی به علی کریمی شباهت داشت در میان تماشاگران نشسته بود که به همین دلیل هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند!

بیشتر بخوانید:

فیلم/ برخورد گرم برانکو و منصوریان پیش از بازی

*هواداران تیم پرسپولیس با سر دادن شعار 6‌تایی به منصوریان کنایه زدند چرا که زمانی که او سرمربی تیم استقلال بود در لیگ قهرمانان آسیا از تیم العین امارات 6 گل خوردند.

*بعد از اینکه خلیل‌زاده با ضربه سر دروازه تیم ذوب‌آهن را باز کرد هواداران پرسپولیس به او لقب سر طلایی دادند.

* در اواخر نیمه اول داور بازی دو بار خطای امید عالیشاه را اعلام کرد که این مسئله باعث شد تا علاوه بر برانکو هواداران پرسپولیس علیه داور واکنش نشان دهند.

*زمانی که داور بازی سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد علی علیپور به داور بازی معترض بود که این مسئله باعث شد تا داور یک کارت زرد به او بدهد. بعد از این مسئله علیرضا بیرانوند و برانکو هم به سراغ داور بازی رفتند و برای لحظاتی جو ورزشگاه ملتهب شد این در حالی است که پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور بازی معترض بودند و این مسئله برای لحظاتی شعار هواداران را علیه تیم داوری در پی داشت.در این اعتراض ها محسن مسلمان هم حضور داشت و به داور بازی اعلام داشت چرا فقط یک دقیقه وقت اضافه گرفته است. در ادامه بازیکنان ذوب آهن در حمایت از مسلمان به سید مهدی سید علی اعتراض کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف پرسپولیس ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در دیداری که یکی از پر‌گل‌ترین بازی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را شکل داد، در نهایت اما در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم تن به شکست داد.

شکست در جام حذفی یکی از جام‌های در دسترس پرسپوليس را از آنها گرفت و قهرمان فصل گذشته بعد از دومین بازی خود در این جام، وداعی زودهنگام با آن داشت.

اوسمار‌ ویرا سرمربی پرسپوليس که بعد از این شکست به شدت مورد هجمه هواداران تیمش قرار گرفت، بعد از توضیحاتی که در نشست خبری بعد از این بازی داشت در رختکن حاضر شد.

از دست دادن پیروزی برابر آلومینیوم در دیداری که آنها چند بار از حریف پیش افتاده بودند، انتظار می‌رفت باعث شود تا اوسمار در رختکن برآشفته شود. با این حال اوسمار با حضور در رختکن تیمش و با دیدن شاگردانش که در غم حذف بودند، از آنها خواست خیلی زود این باخت را فراموش کنند.

سرمربی برزیلی پرسپوليس در جملاتی کوتاه از آنها خواست تمام تمرکز خود را روی دیدار آتی قرار دهند: باید فراموش کنیم. بازی حساسی مقابل سپاهان داریم و نباید به این بازی فکر کنیم و لیگ برتر‌ را هم از دست بدهیم. بلند شوید و سریع کار را برای بازی بعدی دنبال کنیم.

دیگر خبرها

  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)