Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- باشگاه پاری سن ژرمن در میان هراس ها درباره بروز آشوب و اعتراضات بیشتر در پاریس پایتخت فرانسه، دیدار خود را با تیم بالانشین مونپلیه در لیگ برتر این کشور، به تعویق انداخت.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپورت روز سه شنبه نوشت: بدنبال افزایش هزینه های زندگی ناشی از افزایش مالیات بر سوخت مصرفی، مردم فرانسه اعتراضاتی گسترده علیه «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری این کشور به راه انداختند و از این رو پلیس فرانسه از مقامات سازمان لیگ برتر خواست تا بازی های لوشامپیونه را سه روز به تاخیر بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان بی سابقه ترین هرج و مرج های داخلی کشور فرانسه که به حضور گسترده پلیس ضد شورش پاریس در سرتاسر شهر منجر شد، شورش کنندگان در محله های پر زرق و برق پاریس آشوب به راه انداخته و تعدادی زیادی از خودروها را به آتش کشیده، فروشگاه ها را غارت کرده و خانه ها و رستوران های لوکس بالای شهر را تخریب کردند.
پاری سن ژرمن که در حال حاضر با 43 امتیاز از 15 بازی پیشتاز لوشامپیونه محسوب می شود، قرار بود شنبه هفته آینده در پارک دو پرنس به مصاف نزدیک ترین تعقیب کننده اش یعنی مونپلیه برود.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پاري سن ژرمن تعويق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم

عثمان دمبله، ستاره پاری سن ژرمن پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جایزه برترین بازیکن میدان را دریافت کرد.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها

  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • فیلم/خلاصه دیدار بارسلونا ۱ - پاری‌سن‌ژرمن ۴
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر