Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران گفت: در نشست امروز نمایندگان نسبت به انحلال شورای مرکزی نظام مهندسی توسط وزیر راه و شهرسازی اعتراض کردند.

سید ابوالفضل موسوی عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: قرار بود وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز حضور یابد که به دلیل همراه شدن با رئیس جمهور در سفر استانی به این نشست نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون عمران از اسلامی به دلیل لغو کردن شورای مرکزی نظام مهندسی بسیار گله‌مند و معترض بودند.

موسوی اظهار کرد: این مسئله بدون حضور وزیر بررسی شد و نمایندگان معتقد بودند دولت در یک شاکله در بخش خصوصی مداخله کرده است ، لذا قرار شد کمیسیون عمران جلسه ویژه‌ای را با حضور اسلامی برگزار کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران ادامه داد: همچنین قرار است از وزیر راه و شهرسازی دعوت شود تا از برنامه‌ها و قول‌هایی که قبل از رای اعتماد در کمیسیون عمران ارائه کرده گزارشی را دهد، زیرا حمایت کمیسیون عمران در تایید وی به عنوان وزیر موثر بوده، لذا انتظار داریم همراهی کمیسیون و وزارت راه و شهرسازی مستحکم باشد.

وی تاکید کرد: اعتراض امروز نمایندگان تا آنجا پیش رفت که برخی موضوع تفکیک وزارت راه وشهرسازی را مطرح کردند و قرار شد بررسی و در صورت تایید این بار کمیسیون خود در این مورد طرحی را ارائه کند.

موسوی گفت: همچنین در این نشست معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی گزارشی از ردیف‌های اعتباری این وزارتخانه را در امور شهرسازی و در بودجه سال 97 ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

توانمندی‌های نظام بانکی ایران توسط مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان معرف شد.

به گزارش ایسنا، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد. 

وی در این نشست که پیش از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان صورت گرفته بود، ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور، به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.

این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد