Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد حسین زادگان روز سه شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در شرق مازندران افزود : ظرفیت های خوبی در بندرامیرآباد وجود دارد و باید بخش خصوصی بیش از گذشته در این حوزه فعال شود.
وی گفت که ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در گرو استفاده و بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی است و باید از ظرفیت این بخش بدرستی استفاده و از سرمایه گذاران حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زادگان با اعلام اینکه نقش بخش خصوصی در توسعه اقتصادی و توسعه دریایی بسیار موثر است؛ خاطر نشان کرد: باید افرادی که زمین گرفتند و تاکنون برای اجرای آن کاری نکردند با قوت بیشتری در این حوزه وارد شوند و برای افزایش ورود بخش خصوصی به بندر، مشوق های مختلف در نظر گرفته شود.
وی با اعلام اینکه براساس آمار اعلام شده میزان کمی از صادرات مرکبات در اختیار تجار بومی است؛ یادآور شد: اینکه اغلب تجار ما در بخش صادرات افراد غیربومی هستند، اشکالی ایجاد نمی کند چرا که ما برای توسعه، سود کشاورزان و ارزآوری بیشتر باید از تمام پتانسیل ها استفاده کنیم.
استاندار مازندران افزود: فعال بودن تنها 8 کارخانه بعد از این همه سال و با توجه به ظرفیت های مناسبی که در بندرامیرآباد وجود دارد؛ ظرفیت خوبی نیست و باید گسترش یابد.
وی گفت: ظرفیت های خوبی در بندرامیرآباد وجود دارد و باید از حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف استقبال شود.
حسین زادگان بیان داشت: باید کار پر مزیت برای استان تعریف کنیم و وقتی به این درجه از کار و تولید کالا برسیم؛ مردم خود وارد عمل خواهند شد و توسعه به همراه خواهد داشت.
استاندار مازندران گفت که از همه مازندرانی ها در سراسر کشور برای جذب تجار و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای توسعه بخش خصوصی و سرمایه گذاری در بندر امیرآباد بهشهر و توسعه اقتصادی استان استفاده می شود.
*** اتمام اسکله ریلی در سال 98
مدیر بندر و منطقه ویژه اقتصادی در شرق مازندران خاطر نشان کرد که اسکله رورو ریلی به مراحل پایانی رسیده است و با بهره برداری از اسکله رورو صادرات و واردات کالا از طریق شبکه ریلی فراهم می شود.
به گفته رضوانی بخش اعظمی از کار اجرایی رورو ریلی بندر امیرآباد به اتمام رسیده و تنها 7 درصد پس کرانه باقی و تنها ریل روسی و متحرک باقی مانده است که قریب به 7 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی ظرفیت اسمی بندرامیرآباد را حدود 7.5 میلیون تن اعلام کرده است.
مدیر بندر امیرآباد با بیان اینکه اکنون حدود 25 درصد از فعالیت های این بندر به صورت هوشمند انجام می شود، افزود: تلاش می شود تا تمام فعالیت های بندر امیرآباد که از بنادر نسل سوم و پایلوت غلات شمال، تنها بندر شمالی دارای تخلیه کانتینر و تنها بندر دارای نیروگاه برق است، به سمت هوشمند سازی پیش برود
بندر امیرآباد در شمال شهرستان بهشهر در استان مازندران واقع است.
ایجاد این منطقه که بیش از یک هزار هکتار وسعت دارد در سه فاز با 34 پست اسکله طراحی شده ‌است.
7332/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استفاده از ظرفیت بخش خصوصی سرمایه گذاران سرمایه گذاری مرکبات منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور به این کشورها باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اینانلو عنوان کرد: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است، می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای افریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت ظرفیت‌ها و مدل‌های بهره‌برداری از کارگزاران دانش و فناوری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی