Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال گذشته آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت اما بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم، گفت: FATFخوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با بانک‌ها

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور عصر سه شنبه در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با بیان اینکه نقد و نظر آزادانه دانشجویان در این جلسه، نشانه توفیق جنبش دانشجویی است، اظهارداشت: نقد سازنده و دلسوزانه به نفع حال و آینده کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نقد سازنده و دلسوزانه به نفع حال و آینده کشور است.

وی ادامه داد: مسوولان نماینده واقعیت امروز جامعه و دانشجویان نماینده آینده مطلوب تر و ایران آزادتر و آبادتر هستند. اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم؛مشکلات و زخمی شدن و زخمی کردن هم جزو این رویارویی است. مجبور شدیم ۳۰ هزار میلیارد تومان از خزانه به مالباختگان پرداخت کنیم. روسای قوا به اتفاق لوایح ۴ گانه مرتبط با پولشویی را تایید کرده اند؛ راه حل مشکلات شفافیت است نه جنجال.

رئیس جمهور تصریح کرد: FATFخوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با بانکهای جهانی است. به وزیر علوم بارها گفته ام روبروی زندانی کردن دانشجو به بهانه های سیاسی بایستد. روسای قوا به اتفاق لوایح ۴ گانه مرتبط با پولشویی را تایید کرده اند؛ راه حل مشکلات شفافیت است نه جنجال

وی بیان داشت: حتی اگر دشمن غداری مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی نداشته باشیم؛ اداره امور و طرح‌هایی چون تحول سلامت، کار آسانی نیست. برجام راه را برای نفت، تجار و بانک‌ها باز کرد و سرمایه زیادی وارد کشور شد. قبل از برجام دنیا ایران را محکوم می کرد و امروز آمریکا را. سال گذشته آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت، بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم.

رئیس قوه مجریه با تاکید بر اینکه در شورای امنیت ترامپ شکست خورده است، گفت: اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم؛مشکلات و زخمی شدن و زخمی کردن هم جزو این رویارویی است. اگر فکر می کنید آمریکا پیروز است، بدانید که امروز ایران پیروز است و ترامپ شکست خورده است.

ادامه دارد...

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف رئیس جمهور روحانی روز دانشجو سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور