Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان پاسدار اسماعیل شریعت منش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سه سپاه ناحیه اراک در گفتوگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک از برگزاری طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان این حوزه با حضوره 150نفر از دانش آموزان خبرداد.
شریعت منش با بیان اینکه شرکت کنندگان در این طرح از برترین های بسیج دانش آموزی در مقطع اول متوسطه هستند افزود : این طرح برای اولین بار در این مقطع صورت گرفته و از هر مدرسه دوره اول متوسطه 14نماینده در این طرح شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده حوزه مقاومت بسیج فهمیده سه تصریح کرد: در مجموع 300 دانش آموز در این طرح شرکت کردند که طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی متوسطه دوم در دو روز بعد از مقطع اول متوسطه صورت گرفته است.
وی افزود هدف از برگزاری طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی را : تربیت و آموزش و توانمند سازی و کسب مهارت های لازم برای دانش آموزان شورای واحد بسیج مدارس ناحیه دو اراک در اداره واحد های بسیج دانش آموزی و بصریت افزایی عنوان و خاطرنشان کرد : مباحث تشکیلاتی بسیج دانش آموزی و موضوعات بصیرتی و معرفتی و دینی از جمله مباحث ارائه شده در این طرح بود

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جریان بازدید از حوزه های برگزاری آزمون  سراسری در این شهرستان گفت :برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و بسط و توسعه عدالت آموزشی در چالدران  امسال برای اولین بار همزمان با سراسر کشور  مرحله اول کنکور سراسری در چالدران   برگزار شد.

عبدالله نژاد  با اشاره به اینکه در سالهای گذشته دانش آموزان چالدران  به دلیل عدم برگزاری کنکور سراسری در چالدران در شهرستانهای همجوار  مجبور به شرکت در این آزمون‌سراسری بودند افزود: با پیگیری های صورت گرفته،  امسال  برای اولین بار دانش آموزان چالدرانی  در شهرستان خود در کنکور سراسری شرکت کردند

وی گفت : امسال برگزاری این آزمون سراسری می تواند برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و نیز بسط و توسعه عدالت آموزشی و نیز کاهش مشکلات دانش آموزان و دغدغه والدین بسیار مهم باشد.

وی گفت: در سال جاری  ۵۱۷ دانش  آموز دختر و پسر شهرستان چالدران  در کنکور شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان