Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، معصومه مرادیان روز سه شنبه افزود: در این طرح که با پیگیری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور روستایی استانداری در حال برگزاری است و تا 21 آذر ماه ادامه دارد، قد، وزن و فاکتور‌هایی همچون چربی، قند و فشار خون بانوان روستایی سنجش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شناسایی به موقع مشکلات ساختاری قامتی بانوان روستایی علاوه بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه ، موجب ارتقای کیفیت زندگی انان و اصلاح عادت های حرکتی روزانه و شغلی می شود.
مرادیان ادامه داد: این ارزیابی در چهار ایستگاه برای تمامی دختران وزنان روستایی داوطلب انجام می شود و ضمن سنجش قد و وزن آنان ساختار قامتی آنان نیز ارزیابی می شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین همچنین گفت: پس از این اقدام متناسب با ارزیابی ها ورزش های متناسب اصلاحی به افراد تجویز می شود.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اداره کل ورزش و جوانان امور روستایی روابط عمومی زنان قند منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از گلستان، استان های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه های دوم و سوم این ارزیابی را کسب کردند  بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعت مهلت پاسخگویی در سامانه ۱۰ روز است اما دبیرخانه این سامانه که در اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان قرار دارد ، نهایتا در مدت ۸ روز به درخواست ها پاسخگو بوده است نظر به روند مستمر ارزیابی ادارات کل، روابط عمومی استانداری ها با هدف صیانت از قدرت تعامل صف و ستاد وزارت متبوع با افکارعمومی و جهت دهی پیوسته به همکاران این عرصه برای تقویت توانمندی ها و تعمیق خدمات ، این ارزیابی صورت گرفته و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط تمامی همکاران روابط عمومی استان گلستان این موفقیت را کسب کرده است لازم به ذکر است اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان با تلاش کارکنان این مجموعه در سال های گذشته جزو ۳ استان برتر در ارزیابی سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شده بود.

دیگر خبرها

  • خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات