Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بهداشتی و درمانی اولویت اصلی وزارت بهداشت است گفت: تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام درمانی و بهداشتی تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسد. ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهدی‌شهر، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در شورای اداری این شهرستان تکمیل بیمارستان مهدی‌شهر را مطالبه جدی مردم این شهرستان دانست و اظهار داشت: اجرای پروژه بیمارستان مهدی‌شهر در حال حاضر در دست وزارت راه و شهرسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید تکلیف پروژه بیمارستان مهدی‌شهر باید به‌زودی تعیین شود از وزارت راه و شهرسازی خواست تا نسبت به تعیین تکلیف پروژه بیمارستان مهدی‌شهر اقدام کند.

گلستان| بیمارستان 32 تختخوابی فاضل‌آباد کلنگ‌زنی می‌شودتهران| مراجعه‌کنندگان به بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان از خدمات بیمه سلامت برخوردارندبوشهر|اعتبارات تکمیل بیمارستان تنگستان ابلاغ و تخصیص یافت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در صورت تعیین تکلیف این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی ، وزارت بهداشت تلاش می‌کند تا اجرای این پروژه زودتر به سرانجام برسد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه دولت به صورت جدی پیگیر پروژه بیمارستان مهدی‌شهر است افزود: مردم شهرستان مهدی‌شهر در این باره هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت کشور راهی جز استفاده از بخش خصوصی نیست تصریح کرد: در حال حاضر پروژه نیمه‌تمام زیادی در کشور وجود دارد که برای اتمام آنها نیاز به کمک بخش خصوصی هست.

انتهای پیام/ح

R41366/P1357/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین، سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903434

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی