Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه، گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (کامپیوتر، الکترونیک، شبکه و ماشین‌های اداری) به همراه هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام (اینترنت، مخابرات و ارتباطات) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دو نمایشگاه با حضور ۹۰ شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی و گروه‌های استارت آپ و شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های سرو، بهار و نرگس برپا شده است.

موسوی بیان کرد: تجهیزات شبکه و اینترنت، مخابرات، سخت افزار و نرم افزار رایانه، رایانه، لپ تاپ، گوشی‌های تلفن همراه، رسانه‌های دیجیتال، تجارت الکترونیک، هوشمند سازی، ماشین‌های اداری و قطعات الکترونیکی از جدیدترین دستاورد‌های علمی، و پژوهشی شرکت‌های مستقر در این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، بوشهر، قم، خراسان، اصفهان و مرکزی هستند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس همچنین از برگزاری ۱۴ کارگاه و همایش آموزشی با حضور اساتید برجسته کشور با موضوعات مختلف علوم رایانه و ارتباطات در حاشیه این نمایشگاه در سالن سرو خبر داد.

موسوی گفت: علاوه بر این کلاس‌ها مسابقات رباتیک در حوزه‌های ربات نمایشی و ربات جنگجو سبک و سنگین و ربات فوتبالیست و ربات خدمات شهری در سالن ملاصدرا برگزار مکی شود که چند استان و شهرستان‌های استان فارس در آن مشارکت فعال دارند.

وی افزود: معرفی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و گروه‌های استارت آپ مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه است.

علاقمندان کارشناسان و متخصصان این حوزه و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند تا جمعه ۱۶ آذر همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام/م

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی الکامپ و تلکام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اخبار علمی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر هنرستان فاطمه الزهرا (س) شهر همت آباد شهرستان فیروزه گفت: نمایشگاه آثار و توانمندی هنرجویان این هنرستان با هدف معرفی رشته‌های این هنرستان و آشنایی سایر دانش آموزان با رشته‌های فنی و مهارتی است.
مرضیه حصیربافی افزود: در این نمایشگاه ۵۰۰ اثر ۸۰ نفر هنرجوی این هنرستان شامل لباس محلی، لباس مجلسی ولباس شب و عروس، کیف، شال جواهر دوزی شده، پخت دسر، شیرینی، غذای محلی و آثار هنری رشته معماری، انواع دستبند، سبدحصیری، شمع سازی درقالب‌های متنوع، ادویه جات، دم نوش، خشکبار و روغن گیاهی در غرفه‌های خیاطی، گرافیک رایانه، مدیریت خانواده و معماری به نمایش گذاشته شده است.
وی گفت: در این هنرستان رشته‌های رایانه (کامپیوتر)، خیاطی و طراحی دوخت، معماری و مدیریت خانواده تدریس می‌شود.
این نمایشگاه تا پایان هفته برای بازدید دانش آموزان و اولیا در محل هنرستان دایراست.

دیگر خبرها

  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود