Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از دیده‌بان شفافیت و عدالت،مردم شهرستان شوش دانیال با ثبت مطالبه خود در سامانه مطالبه گری دیده بان شفایت و عدالت خواستار بازگشت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به بخش دولتی شدند.

آنان در این مطالبه علت درخواست خود را سوء مدیریت مالکان شرکت دانستند.

متن این مطالبه بدین شرح است:

ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور

پس از واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی – از سال ۹۴ تاکنون – به دلیل سوء مدیریت مالکان شرکت و عدم تحقق وعده های آنها ، شاهد افت تولید ، از بین رفتن امکانات شرکت و تضییع حقوق کارگران و در نتیجه ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا ما مردم شهرستان شوش دانیال (ع) ، خواهان خلع ید بخش خصوصی از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و بازگشت آن به بخش دولتی می باشیم.

سامانه هوشمند دیده بان شفافیت و عدالت به آدرس @DaadRobot در تلگرام برای ثبت مطالبات شهروندان و جمع آوری امضا برای هر مطالبه توسط خود شهروندان راه اندازی شده و دیده بان شفافیت و عدالت هر هفته مطالبه با بالاترین امضاء را کتبا از مسئول مربوطه درخواست و نتیجه را پیگیری خواهدکرد.

این مطالبه هم اکنون در کانال دیده بان فعال است.

در صورت تمایل به امضای این مطالبه، در پیام رسان تلگرام به نشانی زیر مراجعه کنید:

https://t.me/didebanShafafiat/1782

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

تشکری‌هاشمی با اشاره به اینکه ساخت خطوط مترو در شورای شهر تهران تصویب نشده است، گفت: «این موضوعات با هزینه ۱۲ میلیارد یورو برنامه‌ریزی شده است. از جمله این برنامه‌ها ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو است که قرار است به این شرکت فاینانسور بدهند. البته هنوز نه بودجه آن در شورای شهر تهران تصویب شده و نه جزئیات فنی این قرارداد‌ها مطرح شده است.

او گفت: وقتی مشکلی پیش می‌آید وااسلاما سر داده و آن را به تحریم نسبت می‌دهیم که از ناپختگی است. شرکت‌های خارجی باید برای فروش این محصولات التماس کنند. اگر به ملاحظات بپردازیم منطقی‌تر است تا اینکه با استفاده از کلمه پرابهامی به نام «تحریم» همه روش‌های قانونی را زیر پا گذاشته و از هر راه غیرمتعارفی پیش برویم.

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات