Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی با دریافت 3.9 میلیون پوند از فیفا به دلیل استفاده از بازیکنان این تیم در جام جهانی 2018 روسیه، بیشترین سود را در میان باشگاه های فوتبال در این زمینه داشته است.

طرفداری- فیفا مبلغ 136 میلیون پوند را میان باشگاه های فوتبال توزیع خواهد کرد. دریافتی هر تیم به تعداد بازیکنان حاضر در جام جهانی، مدت حضور تیم های ملی بازیکنان در این رقابت و دو هفته آماده سازی قبل از جام جهانی روسیه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای اسپورتز، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام کرده که این مبلغ بین 416 باشگاه فوتبال تقسیم خواهد شد. وی در این رابطه اظهار داشت:

جام جهانی اوج رقابت‌های فوتبال است که برای ایجاد شور و اشتیاق لازم، به تمام بازیکنان و هواداران سراسر دنیا وابسته است. به این دلیل، وظیفه فیفا توزیع درآمد حاصله از این رقابت ها در جامعه فوتبال است و مشخصا باشگاه‌ها لایق و سزاوار بهره مندی از این موفقیت هستند زیرا یکی از مهمترین همکاران ما در این زمینه بوده‌اند. بسیار خوشحالم که تیم هایی از نقاط مختلف، از جام جهانی(و درآمد آن) بهره می‌برند و این نکته باعث توسعه یافتن بیشتر فوتبال در سراسر جهان می‌شود.

 لازم به ذکر است که بازیکنان متعددی از منچسترسیتی در جام جهانی شرکت کردند و به این دلیل این باشگاه با دریافت مبلغ 3.9 میلیون پوند، بیشترین سود در میان باشگاه های فوتبال را داشته است. علاوه بر آن، تاتنهام(3.42 میلیون پوند)، چلسی(3 میلیون پوند) و منچستریونایتد(2.85 میلیون پوند) به همراه رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، یوونتوس و موناکو در رده 10 تیم برتر از نظر مبلغ دریافتی از سوی فیفا قرار دارند.

38 تیم انگلیسی مبالغی دریافت خواهند کرد که بیشترین مقدار برای منچسترسیتی با 3.9 میلیون پوند و کمترین مقدار(19500 پوند) متعلق به تیم دسته اولی بارنزلی است. سلتیک(925000 پوند) بیشترین سود از مبلغ 1.22 میلیون پوند توزیع شده میان باشگاه های اسکاتلندی را دریافت خواهد کرد و مقدار باقی مانده نیز به باشگاه های رنجرز، هیبز و آبردین تعلق می‌گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مستندی درباره کوین اسپیسی که خبر ساخته شدن آن نخستین بار سال قبل و پیش از تبرئه شدن او از چندین جرم جنسی در بریتانیا اعلام شد، اکنون کامل شده است.

این مستند یک مجموعه ۲ قسمتی با عنوان «اسپیسی بدون نقاب» است که به سفارش کانال ۴ در سال ۲۰۲۲ ساخته شد و اکنون قرار است در ۶ و ۷ ماه می در بریتانیا پخش شود. این مستند شامل مصاحبه‌هایی با چندین مرد است که در دادگاه بریتانیا حضور نداشتند و برای اولین بار در مورد آنها صحبت می‌شود.

گفته شده این فیلم نگاهی دقیق به مردی است که زمانی یکی از تحسین‌شده‌ترین و مورد احترام‌ترین بازیگران جهان بود. این سریال با مصاحبه‌ها و فیلم‌های آرشیوی که تا به حال دیده نشده، زندگی اسپیسی را از دوران کودکی تا موفقیت اولیه در برادوی و پس از آن تبدیل شدن وی به یک ستاره را بررسی می‌کند و به سقوط چشمگیر وی در بحبوحه اتهام‌های مربوط به رفتار جنسی نامناسب می‌رسد.

«اسپیسی بدون نقاب» به کارگردانی و تهیه کنندگی کاترین هیوود و تهیه کنندگی اجرایی توسط دوروتی برن و مایک لرنر ساخته شده است.

قرارداد چند منطقه‌ای با برادران وارنر دیسکاوری برای توزیع فیلم بسته شده و در آمریکا در مکس، در لهستان، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، آمریکای لاتین، نیوزیلند، دانمارک، فنلاند، نروژ، سوئد، بلژیک، هلند و استرالیا در شبکه های مختلف در دسترس خواهد بود.

تابستان ۲۰۲۳ در دادگاه سلطنتی ساوت‌وارک لندن، اسپیسی از ۹ مورد اتهام تجاوز جنسی و رفتار ناشایست تبرئه شد. این حکم پس از آن داده شد که اسپیسی در یک دعوی مدنی ۴۰ میلیون دلاری که توسط بازیگر آنتونی رپ علیه وی وارد شده بود نیز برنده شد. رپ اسپیسی را به اتهام جنسی در سال ۱۹۸۶ متهم کرد، اما هیات منصفه نیویورک این ادعا را رد کرد.

در واکنش به خبر مستند «اسپیسی بدون نقاب»، یکی از نمایندگان اسپیسی بیانیه‌ای از سوی این بازیگر برای ورایتی ارسال کرد.

در آن وی گفته است: من مفتخرم که در اولین فیلمم با برادران وارنر پس از چندین سال بازی کردم. امیدوارم آکادمی به برخی از بازیگران عالی کمتر شناخته شده توجه کند.

کد خبر 6089640

دیگر خبرها

  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند