Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسوول کاروان زائران پاکستانی گفت: ۲۰۰ نفر از زائران پاکستانی با خرید ۲۰۰ سهم از سهام موقوفه دسته جمعی "مهر فاطمی مشهد" به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال جزو  واقفان اولین موقوفه دسته جمعی با نیت حضرت زهرا(س) شدند.

شرافت علی افزود: این مردان و زنان زائر پاکستانی از ایالت پنجاب در قالب کاروان زیارتی به مشهد مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اسکان در محل موقوفه مهر فاطمی مشهد، بیان کرد: در مدت اقامت در این موقوفه با شرکت در حلقه های معرفت، احکام ، اعتقادات و آشنایی با این موقوفه و وقف دسته جمعی، تصمیم گرفتیم ما هم جزو واقفان موقوفه مهر فاطمی باشیم.

شرافت علی تاکید کرد: در مدت اسکان در موقوفه مهر فاطمی مشهد، رفتار و خدمات رسانی مناسب برادران و خواهران ایرانی خادم موقوفه که نشان از ارادت و ایمان آن ها به اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت زهرا(س) بود، تاثیر معنوی زیادی بر ما گذاشت و ما نیز با وقف برای حضرت زهرا(س) خواستیم، عشق و ارادت و محبت خود را به اهل بیت(ع) و به ویژه به حضرت زهرا(س) ثابت کنیم.

با توجه به اینکه کمتر از یک درصد موقوفات خراسان رضوی با نیت حضرت زهرا (س) است، موقوفه ای جمعی به نام "مهرفاطمی" ایجاد شده که برای این طرح ۳۲۰ هزار سهم ( هر سهم به مبلغ ۵۰ هزار تومان) در نظر گرفته شده است تا عموم مردم بتوانند در این وقف گروهی سهیم شوند.

 این موقوفه در هفت طبقه، دارای ۱۴ واحد تجاری و ۲۸ واحد اقامتی است و عواید آن صرف حمایت و کمک به هزینه‌های برگزاری اجتماع عزاداران فاطمی در مشهد، حمایت و کمک به هزینه مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) در مشهد، ترویج فرهنگ فاطمی و ترویج فرهنگ وقف حضرت فاطمه (س) به تشخیص متولیان خواهد شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زائران پاکستانی ایالت پنجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • روسیه تحقیقات درباره گور‌های جمعی غزه را خواستار شد
  • روسیه تحقیقات درباره گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • تاکید روسیه بر لزوم عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان