Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت نابسامان خیابان اصلی شهرک فجر لنده این روز ها به گونه ای است که علاوه بر مخدوش کردن منظره زیبای شهر زمینه ساز مشکلات ومعضلاتی دیگر برای شهروندان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، یکی از مشکلاتی که ساکنین شهرک فجر چندین سال است با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم آسفالت کوچه های منتهی به خیابان اصلی است که امروزه با گسترش ساخت و سازهای عمرانی و ساختمانی، همچنین تخریب و مرمت ساختمان ها، میزان پسماندهای ساختمانی و عمرانی به نحو چشمگیری در حال افزایش است که این معظل نیز بر عدم آسفالت کوچه ها نیز کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شهرک فجر یکی از مهمترین شهرک های شهرلنده بعد از شهرک شهید رجایی به دلیل حجم جمعیت و قرار گرفتن در مسیر روستاهای بخش مرکزی است.

چندین ماه است که شهرداری برای رفع مشکل تصادفات اقدام به ایجاد بلوار در وسط این خیابان کرده است که پس از آغاز عملیات اجرایی این بلوار ، شرکت آب وفاضلاب نیز اقدام به انتقال خط لوله جدید به مخزن یک هزار مترمکعبی این شهرک کرده است که عملاً مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

 

 

با آغاز فصل بارندگی شاهد چندین برابر شدن مشکلات شهروندان به دلیل تخریب آسفالت و از بین رفتن شانه جاده هستیم که حتی عبور ومرور مردم را با مشکل مواجه کرده است به طوری که این نقاط حادثه خیز در جلوی قبرستان ایجاد شده است که روز های پنج شنبه و جمعه مصیبتی عظما برای شهروندان است.

حال با گذشت چندین ماه از عملیات اجرایی این پروژه ها در وسط خیابان شهرک فجر متاسفانه پیمانکار اداره آب و شهرداری چندان میلی برای رفع این معضل ندارند و شهروندان نیز از این موضوع به شدت گلایه مند هستند.

 

   

متاسفانه هر دو طرف خیابان و وسط آن دارای مشکلات زیادی است که برای تردد دانش آموزان نیز مشکلات عدیده ای حادث کرده است.

به هرحال شهرداری و آبفای شهری باید هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات این شهرک اقدام نمایند تا مردم نیز از این بلاتکلیفی رهایی پیدا کنند.

گفتنی است بیش از دو هزار خانوار در شهرک فجر و خیابان های منتهی به این شهرک زندگی می کنند که سال ها است با مشکلات زیادی روبرو هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند

معاون استاندار تهران با تأکید بر عدم تأمین سرانه‌ها در مسکن مهر صفادشت گفت: در حدود ۴۳ هزار نفر در سایت مسکن مهر صفادشت زندگی می‌کنند که از خدمات عمومی بهره‌مند نیستند لذا دستگاه‌های اجرایی متولی لازم است تمکین کنند تا سرانه‌ها تأمین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملارد، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به همراه جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، نوری مدیرعامل آبفا غرب استان تهران، امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی عصر امروز از پروژه‌های عمرانی ملارد بازدید و به مقام شهدای گمنام شهرک امید ادای احترام کردند.

غراوی، سپس ضمن رؤیت مشکلات موجود در مسکن مهر شهرک امیدبخش صفادشت در جریان آخرین اقدامات مسئولان استانی و محلی برای ساماندهی و رفع نیازهای این شهرک قرار گرفت و از وضعیت شهرک گل‌ها و نقاط مختلف شهرستان ملارد بازدید کردند.

وی در خصوص مشکلات و اقدامات انجام‌نشده در مسکن مهر صفادشت اظهار داشت: دستگاه‌های متولی هرکدام باید وظایف خود را در زمان‌های مقرر پیش‌بینی‌شده انجام دهند تا مراحل صدور سند، پایان کار ساختمانی و صدور سند عیانی برای این واحدهای مسکونی انجام شود.

وی افزود: همچنین برخی خدمات عمومی مانند مدرسه، مسجد، سرانه‌ها و فضاهای عمومی مانند بوستان در این قسمت با کسری مواجه بوده که زمین آن از طریق دولت و سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین‌شده و اولویت تأمین اعتبار 6 باب مدرسه 12 کلاسه انجام شد که 2 باب را راه و شهرسازی و 2 باب از اعتبارات استانی و 2 باب دیگر از طریق خیرین مدرسه‌ساز تأمین اعتبار شد تا کسری فضای آموزشی در این منطقه برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به فضای مناسب جهت اجرای برنامه‌های مذهبی و تصمیمات صورت گرفته اشاره کرد و ادامه داد: تأمین اعتبارات در شورای برنامه‌ریزی استان پیگیری شده تا مشکلات مردم کاهش یابد.

وی گفت: بیشتر مسائل پس از استقرار جمعیت ایجاد شده و حدود 43 هزار نفر در سایت مسکن مهر صفادشت زندگی می‌کنند که از خدمات عمومی بهره‌مند نیستند لذا دستگاه‌های اجرایی متولی لازم است تمکین کرده تا بتوان تا پایان سال بخش عمده تأمین سرانه‌ها را انجام داد.

پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود

غراوی در خصوص شهرک گل‌ها در ملارد گفت: بخش عمده‌ای از اراضی این شهرک مالکیت خصوصی دارد و یک تعاونی با مصوبه شورای عالی شهرکی ساخته و هیئت‌مدیره تعاونی باید از منابع شهرک مشکلات زیربنایی و رو بنایی موجود را رفع کنند.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن و راه و شهرسازی قرار شد از زمان تأسیس شهرک تاکنون مسائل را پیگیری تا مشکلات اهالی ساکنین برطرف شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • وقتی باران خیابان زرند را تبدیل به دریاچه کرد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم