Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، دکتر علی اکبر عرب عامری در حاشیه جلسه بررسی مشکلات سوخت معادن شهرستان بردسکن گفت: با اجرای این طرح کالابرگ های نفتی حذف و به روش الکترونیکی با استفاده یکی از کارت های عابربانک افراد به آنها نفت سفید داده می شود.

 وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار 5 شهرستان را تحت پوشش دارد گفت: روزانه بین 600 تا 700 هزار لیتر بنزین، 350 تا 500 هزار لیتر نفت سفید  و بین 700 تا 800 هزار لیتر هم  نفت گاز مصرف می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد جایگاههای سوخت مایع  و سی ان جی شهرستان های تحت مدیریت این منطقه را  بیش از 60 مورد اعلام کرد و گفت: به طور متوسط در هر جایگاه زمینه اشتغال 8 نفر فراهم شده است.

 عرب عامری  به مشکلات سوخت معادن بردسکن اشاره کرد و گفت: ازابتدای امسال تاکنون بیش از 3 میلیون لیتر نفت گاز بین 11 معدن این شهرستان با قیمت مصوب توزیع شده است که  بیش از 16 میلیارد تومان  هزینه  آن را دولت پرداخت کرده است  و به ازای هر لیتر 300 تومان بین معادن  توزیع شده است. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طرح سبزوار بانک کارت نفت کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب ظهر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به ۵ دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر انها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف کردند.

شجاعی نسب افزود: مأموران در این رابطه ۵ دستگاه تریلی توقیف و ۵ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 6094087

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است