Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تأکید کرد رشید مظاهری با این باشگاه قرارداد دارد و در این تیم خواهد ماند. ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ،‌ سعید آذری پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس درباره اظهارات برانکو ایوانکوویچ مبنی بر اینکه او هم راضی است داوران برای تیمش مانند تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان قضاوت کنند،‌ گفت: من به برانکو احترام می‌گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مربی پرسپولیس است و من به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد این مربی صحبت کنم. صحبت‌های برانکو فنی است و بهتر است منصوریان در این خصوص نظر دهد.

وی افزود: بازی جوانمردانه و شرافتمندانه‌ای انجام دادیم. به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم،‌ روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. امیدوارم مانند پنج سال گذشته در نیم فصل دومم تیم‌مان به خودش بیاید و نتایج خوبی کسب کنیم. ما در پنج سال قبل همواره در ابتدای لیگ همین نتایج را گرفته‌ایم و دلیل این موضوع هم برای خودمان مشخص است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد شایعاتی که مبنی بر انتقال رشید مظاهری به پرسپولیس مطرح شده است،‌ عنوان کرد: مظاهری تا پایان فصل با ما قرارداد دارد. او امروز هم یک چهره استثنایی و بهترین بازیکن زمین بود. تا الان از هیچ جایی برای این دروازه‌بان پیشنهادی نیامده است. رشید با ما قرارداد دارد و کنار ما خواهد ماند. بازی‌های مهمی در نیم‌فصل دوم ولیگ قهرمانان داریم و به او نیاز داریم.

واکنش رشید مظاهری به عملکردش و شایعه انتقال به پرسپولیس

 

آذری در خصوص شایعاتی مبنی بر بازگشت مرتضی تبریزی به این تیم گفت: تبریزی اکنون بازیکن استقلال است و من به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد این بازیکن صحبت کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا چک باشگاه استقلال که برای انتقال تبریزی از تیم ذوب‌آهن به این تیم بوده پاس شده است یا خیر؟» گفت: تاریخ این چک برای سی‌ام آذر است و امیدوارم پاس شود.

انتهای پیام/

 

R7869/P1015135/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سعید آذری ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید آذری ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران سعید آذری ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!