Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@09:05:11 GMT

قتل یک زن با گاز اشک آور / در خیابان رخ داد+ جزییات

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۳۵۰۳

قتل یک زن با گاز اشک آور / در خیابان رخ داد+ جزییات

رکنا:یک پیرزن به دلیل اصابت گلوله گاز اشک‌آور به صورتش کشته شد

به گزارش رکنا، خبرگزاری فرانسه گزارش کرد که این پیرزن هشتاد ساله الجزایری الاصل روز شنبه در آپارتمان Apartment خود و زمانی که قصد بستن پنجره را داشت مورد اصابت گلوله گاز اشک‌آوری قرار گرفت که از سوی پلیس Policeضد شورش برای مقابله با معترضان شلیک شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلیم موسی، وکیل و یکی از دوستان قربانی این حادثه Incident به خبرگزاری فرانسه گفت که وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما روز یکشنبه در بیمارستان درگذشت. آقای موسی می‌گوید که مشخص نیست که دلیل درگذشت این زن سالخورده اصابت گلوله گاز اشک‌آور و یا «ضعف جسمانی» او بوده است.

پاداش ماکرون برای نیروهای پلیس درگیر در «شورش» روز شنبه
شبکه ار‌ت‌ال به نقل از منابع آگاه گزارش کرد امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه روز دوشنبه سوم دسامبر در ملاقات با نیروهای پلیس ضد شورش پاریس که کنترل اعتراضات روز شنبه را بر عهده داشتند به آنها وعده پرداخت پاداش داد.
به گزارش این رسانه‌، آقای ماکرون ملاقات غیر رسمی و دوستانه‌ای با نیروهای پلیس ضد شورش در منطقه بیستم پاریس داشت و در جریان صرف نهار قول داد تا به دلیل مقابله با «شورشی‌ها» در روزهای تعطیل پایان هفته از سوی وزارت کشور به آنها پاداش پرداخت شود.
روز شنبه یکم دسامبر ۴۶۰۰ نیروی پلیس و ژاندارم در درگیری‌های پاریس حضور داشتند و هزاران نیروی پلیس دیگر نیز وظیفه کنترل اعتراضات دیگر شهرهای این کشور را بر عهده داشتند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعدام مرد شیطان صفت در گرگان / او در شب قدر به دختر ۱۳ ساله تجاوز کرده بود! راننده متجاوز به بیمار اورژانسی در آمبولانس تعرض کرد+عکس 2 برابر شدن یارانه نقدی / پیشنهاد برای سال 98 ارتباط راحله با مردان غریبه سرنوشت شومی را برای او در ویلای فشم رقم زد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مبلغ وام ازدواج سال 98 چقدر است !؟ +جزییات بریدن سر مرد کرجی به سبک داعشی ها در حمام! + جزییات علی . ب متهم جدید دلار و سکه کیست؟ + عکس دستگیری دستگیری قاچاقچی اعضای بدن انسان با 50 اسکلت در ایستگاه راه آهن+ عکس نمی دانستم وقتی با بهناز ازدواج می کنم با دختر گانگستر مشهد وصلت کرده ام مردگانی که با تابوت های عجیب به خاک سپرده می شوند+ عکس بازیگر و گوینده معروف در بیمارستان بستری شد+عکس فوتبالیست معروف از تانکر آب بیرون کشیده شد / بازپرس راز یک پارتی شبانه در تهران را برملا کرد جوان آبادانی جانش را به خاطر یک گوشی موبایل از دست داد تصادف عجیب / زنده ماندن عابر پیاده پس از تصادف با راننده ناشی + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: آپارتمان Apartment پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث کشته گلوله پیرزن گاز اشک آور اصابت گلوله عکس دختر پسر تهران جوان تصاویر قتل شوم ساعت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.   به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.    روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد.    همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • فیلم| ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • فیلم/ ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • ببینید | لحظه ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو