Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@17:58:48 GMT

تاج: داوران ایران از پاک‌ترین داوران دنیا هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۳۵۰۶

تاج: داوران ایران از پاک‌ترین داوران دنیا هستند

به گزارش فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در مراسم اختتامیه کلاس توجیهی و دانش افزایی داوران و کمک داوران نخبه (الیت) فوتبال گفت: اشکالات داوری در همه جا وجود دارد و باید تلاش کنیم اشتباهاتی که در مسابقات وجود دارد با برگزاری این گونه کلاس‌ها به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: علیرضا فغانی و تیم داوری وی واقعا برای داوری کشور افتخار هستند، زیرا که هم در جام جهانی حضور داشتند و هم به جام ملت‌های آسیا دعوت شدند و هم بهترین تیم داوری آسیا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه ارزیابی من درباره وضعیت داوری خوب است، چرا که در مسیر درستی قرار گرفته است. با تلاش‌های کمیته و دپارتمان داوران اتفاقات خوبی در این مینه اتفاق افتاده است. برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

کلاس یک روزه توجیهی و دانش افزایی داوران و کمک داوران نخبه (الیت) فوتبال با حضور فریدون اصفهانیان، داود رفعتی و ۳۵ داور و کمک داور فوتبال از ۸ صبح روز (سه شنبه ۱۳ آذرماه) در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد. لازم به توضیح است، در این دوره شرکت کنندگان زیر نظر مدرسین دانش افزایی داوری، آمادگی جسمانی، روانشناسی، تغذیه و آب درمانی آموزش‌های لازم را می‌بییند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال داور ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان تهران از تصمیم رئیس هیئت فوتبال برای تعلیق مسابقات لیگ دو تهران قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران؛ غلامرضا سلیمانی، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان تهران درباره تصمیم اخیر میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان مبنی بر تعلیق موقت بازی‌های لیگ دو فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور و بی احترامی به جایگاه مقام داوران فوتبال گفت: متاسفانه با استناد به گزارش ها و مستندات موجود مبنی بر برخورد نامتعارف و غیر اخلاقی مقامات رسمی یکی از باشگاه‌های دسته دوم تهران با داور مسابقه صحنه‌هایی خلق شد که افکار میلیون‌ها ورزش دوست را جریحه دار کرد؛ لذا به محض اطلاع از این درگیری ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران و ریاست کمیته انضباطی وارد عمل شده و با تدابیر به موقع ضمن صدور حکم موقت علیه عوامل متخلف به منظور دلجویی از داوران عزیز و صیانت از جایگاه رفیع آنان تمامی مسابقات استان تهران را با هدف آرامش بخشیدن به عوامل اجرایی فوتبال تهران همچنین رسیدگی دقیق تر و کامل تر اتفاقات حادث شده معلق کردند.

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

سلیمانی ادامه داد: جامعه داوری استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه میرشاد ماجدی، ریاست هیئت فوتبال استان تهران که با ورود به موقع و بدون فوت وقت خود به ماجرای اخیر که در نوع خود کم سابقه بوده و قطعاً موجب رفع تضعیف داوران خواهد شد، کمال قدردانی را از ایشان دارد و همچنین خواستار برخورد شدید با مسببان اینگونه رفتارها که البته حسابشان با مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق مدار که با وجدان و شرافت کاری تابع تصمیمات و قوانین بازی هستند جدا بوده، است، از مسئولان مربوطه می‌خواهد بدون اغماض نسبت به صدور حکم علیه متخلفان اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه