Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیرعامل ذوب آهن درباره بازگشت تبریزی به استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سعید آذری درباره اعتراض شدید برانکو به داور مسابقه و اینکه گفته اگر داوری تیمش مانند داوری‌های ذوب آهن باشد، از آن استقبال می‌کند گفت: به برانکو احترام می‌گذارم. به خودم اجازه نمی‌دهم درباره اظهارات یک مربی صحبت کنم. اگر منصوریان درباره صحبت‌های برانکو حرف بزند بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز شرافت‌مندانه بازی کردیم.

او ادامه داد: ما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. امیدوارم مثل ۵ سال گذشته که ذوب آهن این مسیر را طی کرده، به جدول برگردیم. دلایل اینکه در نیم فصل نخست خوب نیستیم برای ما مشخص است.

مدیرعامل ذوب آهن درباره شائبه جدایی رشید مظاهری از این تیم و رفتن به پرسپولیس تاکید کرد: رشید مظاهری تا پایان فصل قرارداد دارد و امروز هم بهترین بازیکن زمین بود. از هیچ جا برای رشید پیشنهاد خاصی نیامده است.

او درباره اینکه احتمال دارد مظاهری از این تیم جدا شود، گفت: نیم فصل سختی را پیش‌رو داریم. در آسیا بازی می‌کنیم و به او احتیاج داریم.

آذری در پاسخ به این سوال که بازگشت تبریزی به تیمش سابقش صحت دارد، گفت: تبریزی بازیکن استقلال است و به خودمان اجازه نمی‌دهیم درباره بازیکن این باشگاه صحبت کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن همچنین درباره پرداخت مبلغ رضایت‌نامه مرتضی تبریزی از سوی استقلال گفت: چک استقلال برای ۳۰ آذر است و ان شاء الله که به پول تبدیل می‌شود.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس